خبرنگاران نرخ کرایه تاکسی در یزد افزایش یافت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یزد- خبرنگاران- رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر یزد از افزایش نرخ کرایه تاکسی های گردشی، تلفنی و بیسیم این شهر بین 29 تا 33 درصد اطلاع داد.

خبرنگاران نرخ کرایه تاکسی در یزد افزایش یافت

محمدرضا شفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: نرخ تاکسی های گردشی 29 درصد و تاکسی تلفنی و بیسیم هم 33 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش این نرخ پس از آنالیز مورد تصویب شورای اسلامی شهر نهاده شد که پس از تایید توسط فرمانداری به این سازمان ابلاغ شد. شفیعی توضیح داد: براین اساس نرخ کرایه تاکسی تلفنی و بیسیم شهر یزد ورودی آنها سه هزار تومان و هر دقیقه انتظار 250 تومان است همچنین در نیمه اول سال از ساعت 22 و نیمه دوم سال از ساعت 21 لغایت 6 صبح 30 درصد به نرخ کرایه اضافه می گردد.

وی ادامه داد: همچنین نرخ کرایه تاکسی گردشگری شهر یزد ورودی آنها یکهزار و 200 تومان تا یک کیلومتر است و در نیمه اول از ساعت 22 و نیمه دوم سال از ساعت 21 لغایت 6 صبح 30 درصد به نرخ آنها اضافه نموده می گردد

شفیعی تعداد تاکسی ها گردشی در شهر یزد یک هزار دستگاه و بیسیم و تلفنی را هم 500 دستگاه خاطرنشان کرد و گفت: شهروندان می توانند جهت پیشنهادات و رسیدگی به شکایت با شماره تلفن 1889تماس بگیرند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31848

به "خبرنگاران نرخ کرایه تاکسی در یزد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نرخ کرایه تاکسی در یزد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید