معرفی قطار 5 ستاره فدک، لوکس ترین قطار ایرانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از ایمن ترین روش ها برای مسافرت، سفر با قطار است؛ این وسیله نقلیه نه تنها امنیت بالایی را برای شما در طول سفر فراهم می آورد، بلکه اوقات خوشی را هم برایتان به یادگار می گذارد. طراحی قطار از ابتدا به گونه ای بوده که مسافر در طول سفر اگر دچار خستگی ناشی از بی حرکتی طولانی مدت شد بتواند کمی راه برود و به این ترتیب احساس خوبی را در مدت رسیدن به مقصد مورد نظرش داشته باشد. اما یک قطار مسافرتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ مجموعه فدک یکی از مشهورترین و محبوب ترین شرکت های ریلی کشور است و کار خودش را با خرید 200 واگن آلمانی شروع کرد. این شرکت اولین قطارهای 5 ستاره و لوکس را در ایران آورد و با ارائه خدمات متمایز در سطح خدمات ارائه شده در خطوط هوایی روز جهان، سطوح کیفیت را در صنعت ریلی کشور به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده و سعی بر ارائه خدمات ممتاز به مهمانان خود را دارد. در ادامه با معرفی کامل قطار 5 ستاره فدک همراه با ما باشید.

معرفی قطار 5 ستاره فدک، لوکس ترین قطار ایرانی

آشنایی با قطار 5 ستاره فدک لوکس ترین قطار ایران

شرکت ریلی فدک در سال 1394 به منظور گسترش خدمات مسافرتی ریلی در کشور اقدام به راه اندازی قطارهای لوکس و 5 ستاره فدک در راستا تهران - مشهد نمود و پس گذشت مدتی این شرکت برای جابه جایی مسافران در راستا تهران شیراز هم نیز آماده ارائه خدمات شد. گفتنی است که بگوییم مهمان داران قطار لوکس فدک به دو زبان انگلیسی و عربی تسلط دارند و با استفاده از جدیدترین روش های آموزشی به صورت تئوری و عملی آموزش آماده ارائه خدمات به مسافران شده اند.

امکانات قطار 5 ستاره فدک تنها به کیفیت سخت افزاری آن نیست، بلکه این مجموعه با به کارگیری افراد توانمند با دانش فنی و ایمنی بالا، مدیریت ریسک، رسیدگی به شکایات و احتیاجها و همچنین انطباق واگن های قطار با سلامت محیط زیست از مهمترین مزیت های قطار 5 ستاره فدک می باشد که می توان از آن ها نام برد.

در صورتی که کیفیت قطار برایتان بسیار مهم است اما می خواهید کمی هزینه کمتری بپردازید، پیشنهاد می کنیم که نگاهی به مطلب قطار نورالرضا، لوکس ترین قطار 5 ستاره با امکانات و خدمات رویایی بیندازید. قطارهای شرکت نورالرضا با توجه به امکانات و خدمات خوبی که ارائه می دهد هزینه به نسبت مالی تری را به سمت قطارهای فدک از مسافران دریافت می نماید.

در ادامه به نمونه هایی از خدماتی که شرکت فدک به مسافران خود ارائه می دهد، اشاره خواهیم کرد.

مشخصات و خدمات قطار فدک در ابتدای ورود مسافران

در ابتدای ورود مسافران در قطار 5 ستاره فدک گیت های اختصاصی تعبیه شده است که مهمانان قطارهای لوکس فدک دیگر احتیاج به ایستادن در صف های طولانی به منظور کنترل بلیط قطار نداشته باشند. علاوه بر این مهمانداران فدک به منظور خوش آمدگویی به مسافران در کنار در ورودی قطار ایستاده اند و با تواضع و احترام از مسافران این قطار استقبال می کنند.

پس از اینکه مسافران عزیز وارد قطار شدند، از آن ها با نوشیدنی های مختلف پذیرایی می گردد و در صورتی که مهمان به روزنامه یا هدفون احتیاج داشتند به آن ها تحویل داده می گردد.

مسافران قطار 5 ستاره فدک می توانند مانند در سفرهای هوایی هنگام احتیاج، با فشار دادن دکمه هایی که درون کوپه ها وجود دارد با مهمانداران ارتباط برقرار نموده و درخواستشان را بگویند. نوشیدنی گرم و سرد بدون محدودیت در تمامی طول سفر و در هر ساعتی که مسافران درخواست داشته باشد ارائه می گردد.

آنچه باعث تمایز میان قطار 5 ستاره فدک با دیگر شرکت های ریلی ایران شده، ارائه خدمات فوق العاده و در سطح بالای استاندارد می باشد. این شرکت با هدف پدید آوردن تجربه سفری با کیفیت بر روی زمین درست همانند پرواز با هواپیما از ابتدا تا به اکنون در حال فعالیت است.

خدمات قطار 5 ستاره فدک به مسافران

  • امکان حرکت با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت
  • به منظور حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر برای مسافران از عایق های صوتی و حرارتی عالی استفاده شده است.
  • به کار بردن بهترین و لوکس ترین وسایل برای تزئینات داخلی قطارها به منظور فراهم آوردن شرایط ایده آل برای مسافران
  • امکان تنظیم دمای داخلی کوپه های قطار از 22 تا 26 درجه در فصل های تابستان و زمستان
  • دسترسی به سیستم های صوتی و تصویری با قابلیت انتخاب و نمایش به روزترین فیلم ها و موسیقی ها
  • تخت هایی با ابعاد 600×1760
  • امکان استفاده از Wifi و GPS
  • سرو غذاهای خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه مسافران ایرانی
  • سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده
  • استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین
  • ارائه حوله مرطوب به مسافران
  • استفاده از ظروف چینی برای سرو غذا
  • ارائه روزنامه و هدفون بنا به درخواست مسافران
  • سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار
  • سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر
  • سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متفاوت
  • ارائه ویلچر به مسافران برای جابه جایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست
  • ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

منوی غذای قطار 5 ستاره فدک

منوی غذایی که در قطار 5 ستاره فدک سرو می گردد، توسط یک سرآشپر ایرانی - اتریشی با بهترین و عالی ترین کیفیت ممکن تهیه می گردد و توسط حرفه ای ترین مهمانداران که آموزش دیده هستند، نیز سرو می گردد. خدمات غذایی این قطار را یک شرکت اتریشی به نام Donhauser فراهم می نماید، گفتنی است که بگوییم این شرکت یکی از بزرگترین مجموعه های کترینگ ریلی در آسیا است. راستی برای خرید بلیط قطار می توانید به وسیله وب سایت آنلاین خبرنگاران اقدام نمایید.

ناگفته نماند که یکی از کوپه های قطار 5 ستاره فدک به طور مجزا برایخدمات مهمانداری در نظر گرفته شده و این کوپه به امکانات سرو غذاهای گرم و سرد تجهیز می باشد. مسافران با استفاده از این امکان می توانند از غذاهای موجود در قطارهای فدک بنابر درخواست خودشان کاملا گرم و با کیفیت اولیه سرو کنند.

توجه داشته باشید:

برای اینکه خودتان از نگرانی های مربوط به تمام شدن غذا در طول سفر رها کنید، پیشنهاد می کنیم که در هنگام رزرو بلیط قطار فدک غذایتان را هم رزرو کنید.

اطلاعات ساعات و راستاهای حرکت قطارهای لوکس 5 ستاره فدک

چند سوال متداول در خصوص خرید بلیط قطار

قوانین و شرایط خرید بلیط قطار برای بچه ها و نوزادان چگونه است؟ بهای بلیط آنها چطور حساب می گردد؟

برای نوزادان زیر دو سال نزدیک به 10 درصد از بهای بلیط های عادی مسافران گرفته می گردد. در صورتی که بخواهید برای نوزاد خود جایگاه رزرو کنید می بایست، 50 درصد از هزینه بلیط را پرداخت کنید. قیمت بلیط قطار برای بچه ها 2 تا 12 ساله نیم بها بوده و تمامی افراد بالای 12 سال بزرگسال هستند و کل هزینه بهای بلیط باید پرداخت گردد.

فرق بین بلیط مسافرین عادی، ویژه خواهران، ویژه برادران در چیست؟

شرکت های ریلی ایران با فراهم آوردن فیلترهایی نظیر مسافرین عادی، خواهران و برادران این امکان را به مسافران داده اند تا همسفران خود را در یک کوپه بتوانند تا حدی تایین کنند.

نکته ای ضروری است بدانید در سهمیه مربوط به خواهران تمام خانم ها به همراه فرزندان پسر زیر 6 سال اجازه رزرو بلیط قطار را دارند.

آیا امکان مشخص و انتخاب غذا در هنگام رزرو بلیط قطار وجود دارد؟

بله؛ مسافران در هنگام خرید بلیط قطار فدک می توانند نوع غذای خودشان را از منوی موجود انتخاب کنند و بهای آن را جداگانه پرداخت کنند.

شرایط حمل خودرو با قطار چیست و چگونه می توانم بلیط آن را تهیه نمایم؟

در صورتی که می خواهید خودرو خودتان را در طول سفر همراه خودتان ببرید، می بایست در هنگام خرید بلیط قطار به دنبال نوع بلیط حمل خودرو باشید و در صورتی که در راستا و زمان درخواستی شما خدمات حمل خودرو ارائه می شد، اطلاعات دقیق نام و نام خانوادگی مالک، نوع خودرو و شماره پلاک/ شاسی، بلیط خود را نیز وارد نمایید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: الی گشت
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29308

به "معرفی قطار 5 ستاره فدک، لوکس ترین قطار ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی قطار 5 ستاره فدک، لوکس ترین قطار ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید