گلف در راند هشتم چه خواهد نمود؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به لحظات معرفی هشتمین سری از گلف نزدیک می شویم و تقریبا برای همه معین شده خط و ربط نسل تازه پیروز ترین محصول فولکس واگن با تصاویر جاسوسان صنعتی به چه شکل است. طبق آنچه مجله آلمانی بیلد منتشر نموده، گلف هشتم کمی سیال تر، کمی امروزی تر و اندکی بزرگ تر از همواره است و یک نسخه الکتریکی بردبلند هم دارد. با اینکه هنوز گلف هشتم به طور رسمی رونمایی نشده اما انتشار استوری صفحه اینستاگرام فولکس همه را درباره طرح نهایی بدنه گلف 2020 مطمئن ساخت. بدون فوت وقت در پنج نکته بعضی از مهم ترین نکات درباره گلف را اینجا می آوریم:

گلف در راند هشتم چه خواهد نمود؟

گلف در حالی پای به نسل هشتم خود می گذارد که تاکنون توانسته در طول یک دوره زمانی 45 ساله حدود 30 میلیون دستگاه فروش داشته باشد. این خودرو که تا انتها سال 2016 به مرز فروش 27.5 میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا دست یافت، طی سی ماه گذشته هم حدود دو میلیون دستگاه فروش داشته تا کورس قدیمی خود را به تویوتا کورولا و فورد اف150 ادامه دهد.

گلف که نخستین بار در سال 1974 با طراحی یک مهندس ایتالیایی به نام جورجتو جیاجیارو به شکلی ساده و صمیمی طراحی شد، در نسل های مختلف خود همیشه در جمع بهترین هاچ بک های دنیا قرار داشته است. سه مشخصه اصلی گلف که باعث شده تا این هاچ بک آلمانی عاشقان بسیاری داشته باشد به ترتیب سادگی، رانندگی مهیج و دوام بالا بوده که از گلف خودرویی بی رقیب ساخته است.

از نسل اول تا کنون این خودرو همیشه برترین خودرو بازار اروپا از نظر فروش بوده و این عنوان مهم را تا همین سال جاری هم حفظ نموده است. گلف که در نیمه نخست سال جاری حدود 400 هزار دستگاه در دنیا فروش داشته، به تنهایی یک ششم کل فروش برند فولکس واگن را با مجموعه ای از اتومبیل های مالی و شهری به خود اختصاص داده و جایگاهی استراتژیک در سبد تولیدات این غول آلمانی دارد.

طرح چراغ های گلف که همیشه بین بیضی و دایره در نوسان بوده، در آخرین نسل به شکل قطره ای درآمده و از اسلوب همیشگی گلف دور شده است. نکته ای که موجب انتقاد عاشقان گلف هم شده؛ این افراد عقیده دارند طرح تازه این خودرو را ارزان قیمت، بدلی و ناموزون جلوه داده است.

این خودرو در نسل هشتم با کد 2021 روانه بازار شده و کابینی متحول شده خواهد داشت. شاه بیت تغییرات گلف در داشبورد خودرو اتفاق افتاده جایی که به سیاق همه رقبا، یک مانیتور عریض و باریک، روی لبه بالایی داشبورد جا خوش نموده و در ترکیب با صفحه کلاستر و دیجیتالی پشت آمپرها، گلف را کاملا امروزی ساخته است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: دیوار
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13136

به "گلف در راند هشتم چه خواهد نمود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلف در راند هشتم چه خواهد نمود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید