کمتر از 10 درصد تاکسی های بوشهر فعالند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس شورای شهر بوشهر گفت: از 700 دستگاه تاکسی دارای مجوز در این شهر فقط 50 تا 60 تاکسی فعال هستند.

کمتر از 10 درصد تاکسی های بوشهر فعالند

به گزارش از ، ابوذر دهدار با اشاره به فرسودگی ناوگان تاکسیرانی بوشهر، نوسازی آن را یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری مطرح نمود.

وی اضافه نمود: پس از نشست با رانندگان تاکسی در شورا و به آن ها قول داده شد که نشستی با مسئولان مرتبط درباره وضع تاکسی ها و مسائل آن ها برگزار گردد که این نشست با حضور مدیران دستگاه های مرتبط برگزار گردید.

رئیس شورای شهر بوشهر اعلام کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی با استفاده از تسهیلات کم بهره، سیاست مورد نظر مدیریت شهری در بحث حمل و نقل عمومی است که بر این اساس، پارسال با یکی از بانک ها برای پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر بوشهر به توافق رسیدیم که به علت افزایش چند برابری قیمت خودرو، رانندگان تاکسی پیروز به استفاده از این تسهیلات نشدند.

دهدار با اشاره به حضور بی رویه و غیرقانونی مسافربر های شخصی در این شهر گفت: حضور این مسافربر ها که بیشتر از شهر های اطراف هستند، باعث بی نظمی در چرخه حمل و نقل مسافر و حتی ناامنی برای شهروندان شده و باید ساماندهی شوند.

وی مطرح نمود: مقرر شده با همکاری پلیس راهور با مسافربر های شخصی برخورد و همچنین زمینه ای فراهم گردد که مسافربر های شخصی که تمایل به فعالیت دارند به عنوان تاکسی موقت زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری فعالیت نمایند.

ک

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10816

به "کمتر از 10 درصد تاکسی های بوشهر فعالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمتر از 10 درصد تاکسی های بوشهر فعالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید