همه باید از مبارزه با فساد حمایت کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مبارزه جدی علیه فساد در قوه قضائیه، گفت: نهضتی که قوه قضائیه برای مبارزه با فساد آغاز نموده است جای قدردانی دارد و باید در این راستا به رئیس این قوه یاری و از مبارزه با فساد حمایت کنیم.

همه باید از مبارزه با فساد حمایت کنیم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورمحمدی در نشست نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری شهرستان بناب، با اشاره به اینکه هیچ گونه کوتاهی در جهت خدمت به مردم را قبول نمی کنیم، اظهار کرد: اگر کسانی بخواهند در خدمت رسانی به مردم اختلال ایجاد نمایند به شدت با آنان برخورد می کنیم و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سرمایه های انسانی در رسیدن به اهداف، اعلام کرد: اگر نخبگان بخواهند، امکانات برای تعالی و توسعه مهیا است.

وی تأکید کرد: برای رسیدن به توسعه باید ابتدا ضمن آماده سازی افکار عمومی، ذهن ها هم تغییر نمایند تا همه با هم با ایجاد عزم عمومی به توسعه برسیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف نصیب کشور شده است، اظهار کرد: تغییرات گسترده در طول چهار دهه گذشته در زندگی فردی ما نیز قابل مشاهده و محسوس است و به رغم تمامی مسائل و تحریم های تحمیلی دشمنان، برای رسیدن به توسعه ناامید نیستیم.

وی نسبت به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی هشدار داد و گفت: دشمن می خواهد همراه با افزایش تحریم های بیرونی، نارضایتی درونی در کشور ایجاد کند تا از این طریق با سوار شدن بر موج نارضایتی ها، اهداف شوم خود را به پیش ببرد.

وی اضافه نمود: اگر چه تحریم ها باعث کندی چرخه مالی کشور شد، اما نتوانست موتور محرک اقتصاد را متوقف کند و ملت ایران این بار نیز با سربلندی بر حیله های دشمنان فائق آمده و با تکیه برقدرت درونی آنها را شکست خواهند داد.

پورمحمدی، تدبیر و همکاری را لازمه رسیدن به توسعه دانست و اظهار داشت: برای تحقق توسعه باید با تدبیر و همکاری با یکدیگر پیگیر حل مسائل بوده و منتظر معجزه نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید برای برطرف مسائل اقشار آسیب پذیر کوشش کنیم، اظهار کرد: وجود فقر فرهنگی در جامعه مهم تر از فقر مالی بوده و باید با تقویت فرهنگ به سمت ریشه کن کردن فقر فرهنگی قدم برداریم.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم بناب در انتخابات های مختلف، گفت: اگر امروز با افتخار می گوییم که مردم شهرستان بناب در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری بالای 82 درصد مشارکت داشتند، این مشارکت به معنای پای بندی مردم به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی در سرانجام اعلام کرد: مدیریت استان آماده است برای توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان بناب به وسیله پرداخت تسهیلات و یاری های حمایتی دیگر، کارآفرینان را توانمند و طرح های تولیدی و صنعتی آنان را توسعه دهد.

پورمحمدی در سرانجام به انتخابات مجلس یازدهم در اسفند سال جاری هم اشاره و اظهار داشت: مجلس عصاره فضائل ملت است و نباید برای راهیابی به مجلس از هر وسیله ای استفاده کرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15530

به "همه باید از مبارزه با فساد حمایت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه باید از مبارزه با فساد حمایت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید