لبنان، کوشش سعدالحریری برای احیای جریان المستقبل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نخست وزیر سابق لبنان که به مناسبت پانزدهمین سالگرد ترور رفیق حریری سخنرانی می کرد از تغییر و بازسازی در جریان سیاسی متبوع خود یعنی المستقبل اطلاع داد.

لبنان، کوشش سعدالحریری برای احیای جریان المستقبل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری النشرهسعد حریری نخست وزیر سابق لبنان دیروز در پانزدهمین سالگرد ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان٬ گفت که همه کسانی که در این مراسم حضور دارند و نیز سایر مردم لبنان در برابر یک بحران بزرگ هستند. حریری هم چنین بر هم پیمانی خود با حزب سوسیالیست ترقی خواه و نیز حزب نیروهای لبنانی تاکید نمود.

نخست وزیر سابق لبنان اعلام نمود که از برگزاری انتخابات زودهنگام حمایت می کنم و امروز برای مقابله با بحران نه بودجه کفایت می نماید نه برنامه اصلاحات و نه بیانیه وزارتی و تنها امیدواریم برنامه های کنفرانس سیدر (کنفرانسی که با پیشنهاد فرانسه و با حضور چندین کشور برای حمایت اقتصادی مشروط از لبنان در پاریس برگزار گردید) سودی داشته باشد.

سعد حریری اشاره نمود که تصمیصم من معین است؛ تغییر و بازسازی جریان المستقبل و نیز این جریان یک کنفرانس عمومی در ماه های آینده برگزار خواهد نمود و تاکید می کنم که در کشور و خانه و کار سیاسی خودم باقی خواهم ماند.

درگیری میان هواداران حریری و تظاهرات کنندگان

شب گذشته هم چنین درگیری هایی میان هواداران جریان المستقبل و تظاهرات کنندگان در مرکز بیروت در نزدیکی قبر رفیق حریری رخ داد که ارتش و نیروهای امنیتی مجبور شدند برای متفرق کردن طرف های درگیری وارد عمل شوند.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21892

به "لبنان، کوشش سعدالحریری برای احیای جریان المستقبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، کوشش سعدالحریری برای احیای جریان المستقبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید