عملیات اجرایی ساخت محور گنبد &ndash اینچه برون ادامه دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت محور گنبد – اینچه برون ادامه دارد.

عملیات اجرایی ساخت محور گنبد &ndash اینچه برون ادامه دارد

وی اضافه نمود: محور فوق از شهرستان گنبد آغاز و به پایانه مرزی اینچه برون متصل می گردد و در ادامه تا آق قلا ادامه پیدا می نماید با توجه به اهمیت مبادلات تجاری این پایانه مرزی اینچه برون در توسعه بازرگانی و اقتصادی استان تکمیل این محور سهم بسزایی دراین رابطه ایفا می نماید.

محبوبی ادامه داد: تاکنون حدود 15 کیلومتر از محور مذکور آن بازگشایی مسیر و زیرسازی اولیه انجام گردیده است و در حال حاضر 6 کیلومتر ابتدایی آن در حال تکمیل زیرسازی با مصالح زیر اساس است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان نمود: کل اعتبار مورد احتیاج پروژه بالغ بر 600 میلیارد ریال است که در سال 97 با رایزنی های انجام گردیده بودجه قابل توجهی، جهت ادامه عملیات اجرایی این محور در قالب بازگشایی مسیر، تملک زمین های مورد احتیاج و ادامه زیرسازی اختصاص یافت.

وی طول محور مذکور در حوزه شهرستان گنبدکاووس حدود 56 کیلومتر بیان نمود و گفت: با احداث این جاده فاصله ارتباطی مرکز شهرستان گنبد تا مرز اینچه برون را به طول 23 کیلومتر کاهش می یابد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 941

به "عملیات اجرایی ساخت محور گنبد &ndash اینچه برون ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی ساخت محور گنبد &ndash اینچه برون ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید