فراوری هواپیمایی که بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک شرکت سنگاپوری با الهام از طراحی یک هواپیمای آلمانی در دهه 50 میلادی محصول جدیدی را فراوری نموده که علاوه بر پرواز در آسمان بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می نماید.

فراوری هواپیمایی که بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، یک شرکت سنگاپوری با الهام از طراحی یک هواپیمای آلمانی در دهه 50 میلادی محصول جدیدی را فراوری نموده که علاوه بر پرواز در آسمان بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می نماید.

این محصول که Airfish 8 نام دارد می تواند با فاصله 60 سانتیمتر تا 7 متر در بالای سطح آب حرکت کند و سرعت آن نیز به حداکثر 193 کیلومتر در ساعت می رسد.

این هواپیما وقتی در نزدیکی سطح آب حرکت می نماید، کارآیی و سرعت بیشتری در مقایسه با زمانی دارد که در ارتفاع بالاتر پرواز می نماید. کارآیی این هواپیمای آبی در مقایسه با نمونه های مشابه 2 تا 3 برابر بیشتر اعلام شده است.

انتظار می رود از Airfish 8 برای انتقال مسافر در مسیرهای کوتاه استفاده گردد. پیش از این در فنلاند و استونی از محصولات مشابه برای چنین کاری استفاده شده بود.

Airfish 8 17.2 متر طول دارد و طول بال های آن به 15 متر می رسد. در فراوری بدنه این هواپیما از فیبر پلاستیکی فشرده استفاده شده است. قدرت موتور آن نیز 500 اسب بخار است. Airfish 8 می تواند حداکثر هشت مسافر را در خود جای دهد و با یک بار شارژ موتور برقی مسافتی 555 کیلومتری را طی می نماید.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10627

به "فراوری هواپیمایی که بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری هواپیمایی که بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید