تخت روانچی: ادعای آمریکا نه تنها غلط بلکه خنده دار است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: این ادعا که آمریکا هنوز در برجام مشارکت دارد، نه تنها خنده دار، بلکه غلط است.

تخت روانچی: ادعای آمریکا نه تنها غلط بلکه خنده دار است

به گزارش خبرنگاران، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل در نیویورک در واکنش به اقدام جدید آمریکا در مورد لغو معافیت های همکاری های هسته ای با ایران در توئیتی نوشت: 2 سال پیش، ترامپ به مشارکت آمریکا در برجام خاتمه داد. اکنون، در ادامه نقض برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت، پامپئو با تحمیل جریمه برای اجرای حتی مفاد هسته ای قطعنامه، آخرین ضربه را وارد کرد.این ادعا که آمریکا هنوز در برجام مشارکت دارد نه تنها خنده دار، بلکه غلط است.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا بامداد امروز (پنجشنبه) ضمن اعلام این خبر که ظرف 60 روز، معافیت های همکاری صلح آمیز هسته ای با ایران به خاتمه می رسد، از تحریم دو شخصیت مرتبط با برنامه هسته ای ایران اطلاع داد.

وی در توئیتر خود نوشت: امروز، من به معافیت های تحریمی مربوط به پروژه های برجامی در ایران خاتمه می دهم که ظرف 60 روز اجرایی می شوند. با تشدید [فعالیت های] هسته ای ایران تعیین است که این همکاری ها باید خاتمه یابد. کوشش های بیشتر برای زیاده خواهی هسته ای تنها منجر به فشار بیشتر بر رژیم می شوند.من همچنین دو راهنمایی نماینده برنامه غنی سازی هسته ای ایران را تحریم می کنم - مجید آقایی و امجد سازگار. دانشمندان ایران باید انتخاب نمایند: یا خارج از محدوده اشاعه ای به صورت صلح آمیز کار نمایند و یا خطر تحریم را بپذیرند.

23311

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32653

به "تخت روانچی: ادعای آمریکا نه تنها غلط بلکه خنده دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخت روانچی: ادعای آمریکا نه تنها غلط بلکه خنده دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید