دانشگاه فرهنگیان انسان ساز است، معلم باید به کارش عشق داشته باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علی خاکی صبح جمعه در جمع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در پردیس علامه طباطبایی بوشهر گفت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی انسان ساز است و فکر می کنم آنچه که ما در طول مسیر زندگی داریم حاصل کوشش معلمینی بوده که در دوره های مختلف افتخار شاگردی آنها را داشتیم.

دانشگاه فرهنگیان انسان ساز است، معلم باید به کارش عشق داشته باشد

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان گفت: معلمان صندلی بسیار مهمی در کشور دارند و با وجود داشتن دو مدرک دکترا همیشه خودم را یک معلم فرض نموده ام.

خاکی در ادامه بیان داشت: آرزویم این بوده که در کلاس ها به عنوان معلم حضور پیدا نموده و به شاگردانم درس دهم و این موجب افتخار است.

وی خاطرنشان ساخت: کسانی که دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می نمایند حتما حتما موفق می شوند؛ چرا که دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی است که برکت دارد و کار و نان معلمی پر برکت و سالمی است و سلامت را در جامعه تضمین می نماید.

خاکی اضافه نمود: از جنبه اجتماعی و سلامت اجتماعی مهمترین شغل در کشور و دنیا معلمی است.

وی توضیح داد: یک معلم باید سلامت روانی و جسمی داشته باشد و به کارش عشق و علاقه داشته باشد و باید یک معلم خود را آماده جانفشانی برای تربیت نسل بعد از خودش کند و این شایستگی برای کسانی که معلم می شوند طبعا در دانشگاه فرهنگیان خودش را نشان می دهد.

خاکی خطاب به پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: خوشحالیم که در خدمت شما هستیم و بهترین، مقدس ترین و سالم ترین شغل را انتخاب کردید.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان گفت: مطمئنا کسانی که پا به عرصه معلمی می گذارند انسان های موفق، توانا و آینده داری هستند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 560

به "دانشگاه فرهنگیان انسان ساز است، معلم باید به کارش عشق داشته باشد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه فرهنگیان انسان ساز است، معلم باید به کارش عشق داشته باشد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فرهنگیان انسان ساز است، معلم باید به کارش عشق داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید