پیروزی حفاری در دور رفت پلی آف فوتسال بانوان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان چهارشنبه 30 بهمن ما با رقابت چهار تیم برگزار گردید.

پیروزی حفاری در دور رفت پلی آف فوتسال بانوان

به گزارش ، دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان چهارشنبه 30 بهمن ماه ساعت 11 صبح با رقابت چهار تیم صدر جدولی در سالن الغدیر تهران و شهید بهشتی مشهد برگزار گردید. در این بازی ها 2 تیم سایپا و ملی حفاری به مصاف هم رفتند و هیئت فوتبال خراسان رضوی میزبان مس رفسنجان بود. دور برگشت این مسابقات آدینه 9 اسفند ماه در خانه مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز برگزار می گردد.

نتایج رقابت های این دور به توضیح زیر است:

سایپا تهران در این رقابت حساس و پایاپای نتیجه را به حریف واگذار کرد. این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر 2 به نفع تیم حفاری به انتها رسید. در ابتدا آرزو صدقیانی زاده از نقطه پنالتی دروازه تیم حفاری را باز کرد، اما حریف با 2 گل سحر پاپی پیش افتاد و با این فزونی به رختکن رفت. در نیمه دوم مارال ترکمان و یاسمن پاکجو برای سایپایی ها گل زدند، اما در آخر، تیم ملی حفاری با دبل فاطمه پاپی، سه امتیاز این بازی را کسب کرد تا با انگیزه بالایی میزبان نارنجی پوشان در دور برگشت پلی آف باشد.

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان در دیگر بازی مرحله پلی آف به نتیجه تساوی رضایت دادند. تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال رقابت ها در رفسنجان تعیین گردد. این بازی تا دقایق انتهای با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم رفسنجان جلو بود، اما در انتها بازیکنان هیات خراسان این بازی را به تساوی کشاندند تا دست خالی از این بازی بیرون نیایند. گل های مس در این ملاقات را هما آقایی و زهرا قلی زاده به ثمر رساندند. برای تیم هیئت خراسان هم طناز آرمات و نسیمه غلامی گل زدند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22324

به "پیروزی حفاری در دور رفت پلی آف فوتسال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی حفاری در دور رفت پلی آف فوتسال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید