همایش شیرخوارگان حسینی، منهای جمعیت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، امسال با توجه به معضل جهانی کرونا، مراسم همایش شیرخوارگان در اولین جمعه ماه محرم و بدون حضور جمعیت پخش تلویزیونی می شود.

همایش شیرخوارگان حسینی، منهای جمعیت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با صدور اطلاعیه ای گفت: امسال با توجه به معضل جهانی کرونا، مراسم همایش شیرخوارگان در اولین جمعه ماه محرم برای توسل به باب الحوائج حضرت علی اصغر (ع) با شیوه ای متفاوت برگزار خواهد شد.

متن کامل اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به محضر گرامی بانوان و مادران سربازان ظهور در اقصی نقاط ایران و جهان

همان طور که مستحضرید مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) مستعد برگزاری 7 هزار همایش شیرخوارگان حسینی در ایران و 45 کشور جهان است. امسال با توجه به معضل جهانی کرونا که شاید برای بشریت و همه ما انسان ها یادآوری همراه با تفکر را به همراه داشته باشد، این مراسم با شیوه ای متفاوت برگزار خواهد شد.

در هجدهمین سال برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی، این بار در خانه هایمان دست توسل به ضریح گهواره مسیح حسین می زنیم و دعا می کنیم خداوند به خاطر شیرخواره ها جهانیمان را از ناامنی نجات دهد.

بنابر اعلام مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) مراسم شیرخوارگان در اولین جمعه محرم، 31 مردادماه ساعت 10 صبح به صورت پخش زنده از شبکه های سیما و استانی پخش می شود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38751

به "همایش شیرخوارگان حسینی، منهای جمعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش شیرخوارگان حسینی، منهای جمعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید