خبرنگاران آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همدان- خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در استان برای سومین بار در 10 روز اخیر به صفر رسید به نحوی که در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

خبرنگاران آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد

دکتر محمد طاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با شناسایی 21 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز در استان همدان به 10 هزار و 25 بیمار افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 288 مورد بوده که از این تعداد 44 نفر در بخش عادی بستری شدند.

وی اضافه کرد: 18 بیمار مبتلا به کووید 19 در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و شرایط جسمی 40 بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین شرایط بیماران کرونایی در شهرستان های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز) در بیمارستان های اسدآباد 363، بهار 574، تویسرکان 626، رزن 415، درگزین 178، فامنین 175 و کبودراهنگ 636 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین یک هزار و 865 نفر در ملایر، یک هزار و 116 نفر در نهاوند و سه هزار و 808 نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گفته وی شمار جانباختگان بیماری کووید 19 استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز به یک هزار و 449 نفر رسیده است.

استاندار همدان شنبه گذشته گفت که چهار شهرستان همدان، اسدآباد، بهار و فامنین در شرایط آبی و 6 شهرستان دیگر استان نیز در شرایط زرد کرونا قرار دارند.

براساس اعلام ستاد ملی کرونا، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی شرایط پرخطر و رنگ قرمز نشانه شرایط خیلی پرخطر است.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49502

به "خبرنگاران آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید