حضور کفاشیان و تاج در آخرین تمرین تیم ملی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: آخرین تمرین تیم ملی در ایران قبل از سفر به عمان با حضور رئیس فدراسیون و سرپرست سازمان لیگ برگزار گردید.

حضور کفاشیان و تاج در آخرین تمرین تیم ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تمرین امروز تیم ملی که آخرین تمرین ملی پوشان در ایران پیش از بازی محبت آمیز با عمان است ساعت 11 در کمپ تیم های ملی شروع شد و تمام بازیکنان به غیر از پولادی که مصدوم است در تمرین گروهی حضور داشتند.

قبل از شروع رسمی تمرین، بعضی بازیکنان به صورت انفرادی با حرکات کششی خودشان را گرم می کردند و در قسمتی محمد نصرتی روی دوش کریم انصاری فرد نشسته بود.

بدنساز تیم ملی با جمع کردن بازیکنان و نرم دوی آنها را برای سایر بخش های تمرین آماده می کرد. تمرینات هوازی و عبور از موانعی که روی آنها توپ هم قرارداده شده بود از بخش های دیگر تمرین بود و این کار در 2 گروه انجام می شد.

مربی دروازه بان های تیم ملی با شاگردانش در سوی دیگر جداگانه تمرین می کرد.

بخش بعدی تمرین مربوط به افزایش توانایی حفظ توپ بود و یک بازیکن به دیگری پاس می داد و او باید با استپ کردن توپ آن را به فرد دیگری می داد.

پس از 30 دقیقه بازیکنان گلویی تازه کردند و به فوتبال درون گروهی پرداختند. این بخش تمرینی به گونه ای بود که 3 دروازه کوچک به موازات یکدیگر روی خط میانه زمین قرار داشت و 3 دروازه نیز روی خط محوطه جریمه بود.

بازیکنان به 2 گروه سفید و آبی تقسیم شده بودند که میان این دروازه ها کار با توپ و چارچوب شناسی را انجام می دادند. در میان تمام بازیکنان تنها خلعتبری بود که با کاور نارنجی بازی می کرد.

در قسمت دیگر برنامه های تمرینی امروز دروازه بان هایی که تمرین اختصاصی خود را انجام می دادند به جمع سایر بازیکنان اضافه شدند و فوتبال درون گروهی انجام دادند. این بار این فوتبال با 2 دروازه بزرگ انجام شد.

کارلوس کی روش با کاور زرد در وسط زمین ایستاده بود و تمرین بازیکنان را نظاره می کرد و نکات لازم را به آنها می گفت. امید نمازی، مارکار آقاجانیان، علیرضا منصوریان و سیموئز نیز در گوشه های مختلف زمین این بخش را زیرنظر داشتند.

در اواسط تمرین علی کفاشیان به همراه مهدی تاج و مهدی محمدنبی برای دیدن آخرین تمرین تیم ملی در کمپ تیم های ملی حاضر شدند.

برخلاف روز گذشته بازیکنان تیم ملی لباس آبی بر تن داشتند و این بار کادر فنی قرمز پوشیده بود.

تیم نوجونان در زمین دیگری که زمین تمرین تیم ملی بود تمرینات خود را پیگیری می کرد. همچنین تیم ملی فوتسال نیز در سالن فوتسال مجموعه کارهای خود را انجام می داد.

سوشا مکانی و رحمان احمدی به عنوان دروازه بان در درون دروازه ایستاده بودند اما حامد لک تمرینات اختصاصی انجام می داد و بیشتر تمرکز مربی دروازه بان های تیم ملی روی این بود که در میان آدمک هایی که مقابل دروازه تعبیه شده بود توپ را بگیرد. پس از چند دقیقه لک نیز به جمع سایرین اضافه شد تا او هم درون دروازه قرار بگیرد.

کارلوس کی روش در میان نکاتی که بعضا حتی با فریاد به بازیکنانش اشاره می کرد به انجام پرس تاکید داشت.

حسین فرکی که به تازگی پایش را عمل نموده با عصا در تمرین تیم ملی حضور یافت.

تیم ملی ساعت 22:40 امشب تهران به مقصد مسقط ترک خواهد نمود تا روز اول خرداد بازی تدارکاتی برابر عمان انجام دهد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12599

به "حضور کفاشیان و تاج در آخرین تمرین تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کفاشیان و تاج در آخرین تمرین تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید