حالت تک نفره موقتا به Apex Legends اضافه می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، از هفته آینده بازی Apex Legends رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد. پیش از این، تنها می توانستید بازی را به صورت گروهی و در قالب تیم های سه نفره بازی کنید. اما حالا برای مدتی قادر خواهید بود تا بازی را به صورت تک نفره هم تجربه کنید.

حالت تک نفره موقتا به Apex Legends اضافه می گردد

استودیو ریسپاون (سازنده بازی) در صفحه توییتر خود اظهار داشت طی رویداد Iron Crown Collection، حالت تک نفره از تاریخ 22 مرداد تا 5 شهریور در بازی قرار می گیرد. سازندگان اظهار داشتند که بازخورد بازی نمایندگان را نسبت به حالت جدید آنالیز می نمایند: هر وقت که حالت تک نفره در دسترس نهاده شد و توانستید آن را تجربه کنید، بیش تر درباره آن صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر می خواهیم این حالت را به بازی اضافه کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد و چه نظراتی دریافت خواهیم کرد.

همان طور که چند روز قبل خبر داده بودیم، الکترونیک آرتز در گزارش اقتصادی خود اعلام نموده بود که در ماه آگوست محتوای جدید و مهمی به بازی اضافه می گردد که طرفداران برای مدت ها خواستار آن بوده اند. حالا همان طور که پیش بینی می کردیم، منظور از ویژگی درخواستی طرفداران همان حالت تک نفره بازی بوده است. این رویداد زمانی بین فصل دوم و سوم در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق گفته سازندگان، فصل سوم پیش از به خاتمه رسیدن ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. اندرو ویلسون (مدیرعامل الکترونیک آرتز) در گزارش اقتصادی شرکت اعلام نموده بود فصل سوم از فصل دوم هم بزرگ تر خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می رود که استودیو ریسپاون در اواخر ماه سپتامبر بازی جدیدی را معرفی کند. قبلا با خبر شده بودیم که این استودیو میخواهد یک اثر واقعیت مجازی را در رویداد Oculus Connect به نمایش بگذارد؛ این رویداد در روزهای 25 تا 26 سپتامبر برگزار خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11276

به "حالت تک نفره موقتا به Apex Legends اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت تک نفره موقتا به Apex Legends اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید