آنالیز اعتبارات 22 برنامه پژوهشی و فناوری که ردیف بودجه ای جداگانه از وزارت علوم دارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در لایحه بودجه 99، برای امور فناوری و پژوهشی، حق عضویت در مجامع بین المللی و برگزاری جشنواره ها و فعالیت های دبیرخانه شورای عتف ردیف بودجه ای جداگانه از وزارت علوم در نظر گرفته شده است.

آنالیز اعتبارات 22 برنامه پژوهشی و فناوری که ردیف بودجه ای جداگانه از وزارت علوم دارند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در جدول لایحه بودجه سال جاری، برای امور فناوری و پژوهشی، حق عضویت در مجامع بین المللی و برگزاری جشنواره ها و فعالیت های دبیرخانه شورای علوم، تحقیقات و فناوری ردیف بودجه ای جداگانه از ردیف بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نظر گرفته شده است.

بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای این بخش 1.182.946 میلیون ریال مشخص شده و قرار است. این بودجه بیست و دو برنامه از قبیل پژوهش و راهبری علم و فناوری، حمایت از طرح های تقاضامحور، حمایت از مراکز پژوهش غیردولتی، حمایت از شبکه آزمایشگاه های علمی، حمایت از گسترش مجلات علمی و پژوهشی، اشتراک پایگاه های اطلاعاتی، حفظ و ترویج علم و فناوری، حمایت از نقشه جامع علمی کشور، حمایت از طرح های کلان مصول شورای عتف، حمایت از پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری، یاری به برگزاری هفته پژوهش، جشنواره ها و نمایشگاه ها و ... را شامل می گردد.

بیشترین اعتبار این جدول به مبلغ 490000 میلیون ریال برای برنامه پژوهش و راهبری علم و فناوری و کمترین بودجه به 2 برنامه داوری طرح ها و حمایت از صندوق های پژوهش و فناوری غیردولتی هرکدام به مبلغ 2000 میلیون ریال اختصاص پیدا نموده است.

توضیح اعتبارات هزینه ای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- امور فناوری و پژوهشی، حق عضویت در مجامع بین المللی و برگزاری جشنواره ها و فعالیت های دبیرخانه شورای علوم، تحقیقات و فناوری را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19059

به "آنالیز اعتبارات 22 برنامه پژوهشی و فناوری که ردیف بودجه ای جداگانه از وزارت علوم دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اعتبارات 22 برنامه پژوهشی و فناوری که ردیف بودجه ای جداگانه از وزارت علوم دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید