ایرج عرب: وقوع 2 اتفاق در اهواز عادی نبود، برای روشن شدن مسائل به تاج و سازمان لیگ نامه می زنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: دو موضوع غیرعادی در اهواز رخ داده است که برای روشن شدن آن به رئیس فدراسیون و سازمان لیگ نامه خواهیم زد.

ایرج عرب: وقوع 2 اتفاق در اهواز عادی نبود، برای روشن شدن مسائل به تاج و سازمان لیگ نامه می زنیم

ایرج عرب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اتفاقات حاشیه ای که قبل از بازی فولاد خوزستان - پرسپولیس در اهواز رخ داد و منجر به تأخیر در شروع این مسابقه شد، گفت: قبل از هر چیز یک خسته نباشید به بازیکنان تیم می گویم که همه زحمت خود را در این بازی کشیدند. ان شاءالله با هماهنگی بیشتر در بازی های آینده این باخت را جبران خواهیم کرد، اما مسائلی هستند که باید به آنها رسیدگی گردد. چرا قبل از بازی اعلام کردند که شاید بازی لغو گردد؟! دو حالت وجود دارد. اول اینکه مجوز برای برگزاری بازی صادر شده و بدون مشکل و به مانند همه بازی های دیگر باید مسابقه در زمان اعلام شده برگزار گردد. دوم اینکه اگر مجوز برای بازی صادر نشده در همان جلسه هماهنگی مسابقه اعلام نمایند که شرایط برای برگزاری مسابقه آماده نیست.

وی اضافه نمود: جلسه هماهنگی شب قبل از بازی با حضور همه بخش ها برگزار شده و همان جا اعلام شده است که همه شرایط برای برگزاری مسابقه آماده است، اما قبل از بازی با بیرانوند تماس می گیرند که بازی برگزار نخواهد شد. چه کسی این تماس را گرفته است؟ باید معین گردد. چرا دروازه بان ملی پوش ما نیم ساعت قبل از بازی آن طور عصبانی باشد و به آن شکل راهی رختکن گردد؟ حرف من این است. آقای فتاحی! اگر شما مجوز بازی نگرفته اید چرا بازی را برگزار کردید و اگر گرفتید پس آن اتفاقات قبل از بازی چه بود؟! من اصلاً کاری ندارم با چه هدفی این کار صورت گرفته است بلکه باید معین گردد، نتیجه این اقدامات چه بود. در بازی با پدیده پنج دقیقه مانده به انتها مسابقه فتاحی مصاحبه می نماید و می گوید پرسپولیس به خاطر تبلیغات در استادیوم آزادی باید جریمه گردد. کدام تبلیغات، وقتی همه تبلیغات دست سازمان لیگ است و حتی به باشگاه ها نمی گویند که درآمد از این تبلیغات چقدر است و سهم باشگاه ها چگونه محاسبه می گردد؟! متأسفانه زورشان به شرکت توسعه نمی رسد و به خاطر یک تبلیغ صورت گرفته در استادیوم آزادی می خواهند پرسپولیس را جریمه نمایند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در انتها گفت: حرف کلی ما این است که چرا باید قبل از بازی با فولاد عنوان گردد؛ بازی برگزار نخواهد شد و تا نیم ساعت قبل از مسابقه برگزاری آن معین نباشد. از طرفی طرفداران ما اجازه ورود به استادیوم را پیدا ننمایند تا اینکه خودشان مجبور شوند در استادیوم را بشنمایند! این دو مسئله عادی نیست و ما برای روشن شدن آن به تاج و سازمان لیگ نامه خواهیم زد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4459

به "ایرج عرب: وقوع 2 اتفاق در اهواز عادی نبود، برای روشن شدن مسائل به تاج و سازمان لیگ نامه می زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرج عرب: وقوع 2 اتفاق در اهواز عادی نبود، برای روشن شدن مسائل به تاج و سازمان لیگ نامه می زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید