انتصاب دبیر جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با حکم دبیر جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، مدیر روابط عمومی بیست و سومین جشنواره منصوب شد.

انتصاب دبیر جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، امیر پارسائیان مهر به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران انتخاب شد.

مجتبی جدی دبیر این دوره جشنواره، امیر پارسائیان مهر را به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تجربه های ارزشمند و حسن سابقه جنابعالی در حوزه تئاتر، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می شوید.

از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای عظیم فرهنگی کشور است، انتظار آن می رود تا با بهره مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقا و اعتلای تئاتر دانشگاهی و شرایط مطلوب برای تعامل حداکثری با رسانه ها فراهم گردد. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله پیروز و مؤید باشید.

امیر پارسائیان مهر، دانش آموخته کارشناسی مدیریت جهانگردی و همچنین دانشجوی رشته مدیریت روابط عمومی در دانشگاه پیغام نور است که پیشتر در دوره های هفدهم و بیستم و بیست و یکم جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز عهده دار سمت مدیر روابط عمومی این جشنواره بوده است. همچنین از سوابق وی می توان به؛ عضو اصلی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر، مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تجسمی دانشجویی ایران، فعالیت خانه هنرمندان ایران، کارشناس روابط عمومی و مسئول گیشه تماشاخانه ایران شهر، عضو پیوسته انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و همچنین همکاری های متعدد با گروه ها و جشنواره های مختلف تئاتری و هنری اشاره نمود.

شایان ذکر است، بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، در آبان ماه 1399 به دبیری مجتبی جدی برگزار خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31068

به "انتصاب دبیر جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب دبیر جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید