آمادگی صددرصدی برای مقابله با سیلاب های احتمالی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ذخیره سازی سوخت زمستانی در همه مناطق از اواسط تابستان سال جاری شروع شده و اکنون میزان ذخیره به اندازه کافی بوده و مسئله ای در این زمینه نیست.

آمادگی صددرصدی برای مقابله با سیلاب های احتمالی

به گزارش گروه اقصتادی خبرنگاران به نقل از وزارت نفت، علی اصغر عباسی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، همچون سال های گذشته ذخیره سازی سوخت زمستانی در همه مناطق سی وهفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از اواسط تابستان سال جاری شروع شده و هم اکنون سوخت مورداحتیاج هموطنان در مناطق سردسیر و سخت گذر به مقدار کافی ذخیره شده است.

وی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی برای افت دمای هوا و نیز احتمال وقوع بارش های شدید در برخی از استان ها اضافه نمود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای سوخت رسانی در زمستان پیش رو آمادگی کامل دارد و خوشبختانه هیچ کمبودی در موجودی ذخیره سازی های فرآورده کشور وجود ندارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید کرد: هم اکنون هموطنانی که در نقاط روستایی سخت گذر زندگی می نمایند، سوخت مورد احتیاج خود را تحویل گرفته اند و ذخیره سازی مناسبی نیز در روستا ها و شهر های سردسیر صورت گرفته است.

آمادگی صددرصدی برای مقابله با سیلاب های احتمالی

عباسی همچنین از ظرفیت مناسب ذخیره سازی سوخت در انبار های نفت اطلاع داد و گفت: ذخیره سازی سوخت در مناطقی که به تازگی بارندگی داشته اند، کافی بوده است و هیچ کمبود و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به تجربه پیروز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سیلاب های سال گذشته توضیح داد: با بهره مندی از تجربه های گذشته، مناطق درگیر سیلاب و مناطق تعیین این شرکت برای وقوع حوادث احتمالی و همیاری با دیگر سازمان ها در عرصه سوخت رسانی و … آمادگی صددرصدی دارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به فعال بودن ستاد بحران این شرکت برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی های احتمالی گفت: با آبگرفتگی های چند روز گذشته که بیشترین حجم آن مربوط به شهر اهواز بوده است، تا به امروز هیچ صندلی سوختی در کشور با مشکل روبه رو نشده است و سوخت رسانی به مردم و خودرو ها طبق روال عادی ادامه دارد.

عباسی اظهار کرد: همه مدیران مناطق این شرکت عضو کمیته مدیریت بحران استان هایزیر پوشش خود نیز هستند و در صورت وقوع سیلاب های احتمالی، همچون سال های گذشته، مسائل احتمالی رفع و نیز عرضه مطلوب سوخت به مردم و نیرو های امدادی انجام می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46249

به "آمادگی صددرصدی برای مقابله با سیلاب های احتمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی صددرصدی برای مقابله با سیلاب های احتمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید