گنج زاده نقره و پورشیب برنز گرفتند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، سجاد گنج زاده به مدال نقره رسید و پورشیب برنز گرفت.

گنج زاده نقره و پورشیب برنز گرفتند

به گزارش خبرنگاران، عصر امروز (شنبه) 19 آبان ماه 1397 در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، سجاد گنج زاده با شکست در دیدار فینال وزن 84+ کیلوگرم به مدال نقره رسید و ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با برتری در دیدار رده بندی به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

گنج زاده کاراته کای وزن 84+ کیلوگرم تیم مردان در مسابقه فینال به مصاف جاناتان هورنه از آلمان رفت که 5 بر 2 مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.

گنج زاده پیش از این ابتدا با نتیجه 6 بر صفر از سد عادیلت شادیکانوآ از قرقیزستان گذشت و در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مقابل لوکا کاستا از بلژیک به برتری دست یافت. او در دور سوم نیز با نتیجه 6 بر 4 مقابل برایان ایر آمریکایی پیروز شد تا به مصاف نماینده ترکیه برود. او در مقابل آلپ ارسلان یامان اوغلو نیز 4 بر 2 به برتری دست یافت تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند و در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 8 بر 1 از سد الکساندر شینتسین از روسیه گذشت و به دیدار نهایی صعود کرد.

اما پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته مردان د وزن 84- کیلوگرم در آخرین دیدارش به مصاف دانیل یولداشف از قزاقستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و مدال برنز را ازآن خود کرد.

او پیش از این ابتدا دربا نتیجه 2 بر یک از سد پابلو آرنس زاپاتا از اسپانیا گذشت، در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر کامران مدنی از آمریکا را کست داد و حریف گریک آندرسون از اسکاتلند در مبارزه سومش گردد که 8 بر صفر این رقیب خود را نیز شکست داد. پورشیب در مرحله بعد با نتیجه 6 بر 5 مغلوب والری چوبتار از اوکراین شد و اما با صعود کاراته کا اوکراینی به دیدار نهایی پورشیب در جدول شانس مجدد با برتری 3 بر صفر مقابل عبدالهد سیسه از سنگال به مسابقه رده بندی راه یافت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2312

به "گنج زاده نقره و پورشیب برنز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده نقره و پورشیب برنز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید