فوتبال دنیا، تاتا مارتینو: هرگز چیزی که لیونل مسی انجام می داد را انجام ندادم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فوتبال دنیا - تاتا مارتینو سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین می گوید در دوران کاری اش در آلبی سلسته هرگز به چیزی هایی که لیونل مسی می گفت عمل نکرده است.

فوتبال دنیا، تاتا مارتینو: هرگز چیزی که لیونل مسی انجام می داد را انجام ندادم

به گزارش خبرنگاران، خراردو (تاتا) مارتینو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین در نشستی با حضور خبرنگاران تأکید کرد که در روزهای مربیگری اش در آلبی سلسته هرگز از لیونل مسی حرف شنوی نداشته است.

او گفت: من هرگز به آنچه که مسی می گفت عمل نمی کردم. این داستانی ساختگی است که خیلی از مردم می گویند. من اما آن را تکذیب نمی کنم چوت حقایق خودشان آن را تکذیب می نمایند. زمانی که یک آنالیز درباره بازیکنان حاضر در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014 و بعد از آن بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم در سال 2015 صورت گرفت، تعیین شد بازیکنانی حضور داشتند که می گفتند دیگر به تیم ملی برنمی گردند، همینطور بازیکنانی که بعداً در سال 2017 برگشتند و می گفتند که برنمی گردند. زمانی که چنین اتفاقی می افتد فقط باید نشست و فکر کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا در ادامه همچنین به بهترین بخش از دوران مربیگری اش اشاره نمود و ادامه داد: شادترین مقطع از دوران مربیگری ام، زمانی بود که تیم ملی پاراگوئه را راهنمایی می کردم. آنجا من 5 سال کار کردم که در تمام آن مدت احساس خوشایندی داشتم. ما هنوز هم یک گروه به نام آفریقای جنوبی 2010 داریم که هر یک ماه اعضایش دور هم جمع می شوند و عکس هایش را برایم می فرستند. گاهی اوقات در فوتبال شرایطی بی نظیر خلق می گردد که این هم یکی از آن موارد بود.

مارتینو درباره آینده اش هم گفت: من در حال حاضر فقط روی راهنمایی تیم آتلانتا یونایتد تمرکز دارم. ما شانس قهرمانی (در لیگ آمریکا) را داریم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1880

به "فوتبال دنیا، تاتا مارتینو: هرگز چیزی که لیونل مسی انجام می داد را انجام ندادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، تاتا مارتینو: هرگز چیزی که لیونل مسی انجام می داد را انجام ندادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید