رقابت های کاراته قهرمانی جهان-اسپانیا؛ حذف مهدی زاده در رقابت های جهانی، ناکامی بانوان در صعود به مرحله فینال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ملی پوشان کاراته کشورمان در دومین روز از رقابت های جهانی اسپانیا برابر حریفان خود روی تاتامی رفتند.

رقابت های کاراته قهرمانی جهان-اسپانیا؛ حذف مهدی زاده در رقابت های جهانی، ناکامی بانوان در صعود به مرحله فینال

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران؛ بیست و چهارمین دورهرقابتهای کاراته قهرمانی دنیا در اسپانیا با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور از روز سه شنبه 15 آبان ماه شروع شد و نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

بهمن عسگری نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم کشورمان در دور نخست مبارزه خود برابر حریفی از سوئد 3 بر یک به پیروزی رسید.او در مبارزه دوم خود با نتیجه 8 بر صفر برابر فالی لی از چین به پیروزی رسید. در دور سوم مسابقات عسگری 2 بر صفر نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت.

او در دور چهارم 3 بر یک حریفی از سنگال را از پیش رو برداشت.عسگری در دیدار برابر حریفی از ژاپن با قانون هانتی پیروز شد. نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی 2 بر صفر حریفی از روسیه را شکست داد و راهی فینال شد.

هامون درفشی پور نماینده وزن منهای 67 کیلوگرم در مبارزه نخست خود ریان اونیل از کانادا را یک بر صفر شکست داد.او در دیدار دوم خود برابر نماینده پاناما با قانون هانتی پیروز شد.نماینده کشورمان برابر حریف آلمانی خود با قانون هانتی پیروز شد.او در دور چهارم خود برابر نماینده جمهوری آذربایجان 2 بر یک به پیروزی رسید.نماینده کشورمان برابر حریفی از فرانسه 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

امیر مهدی زاده نماینده وزن منهای 60 کیلوگرم کشورمان 5 بر 4 برابر حریفی از پاناما به پیروزی رسید.او نماینده ترکیه را هم با نتیجه یک بر صفر پشت سر گذاشت.کاراته کا کشورمان برابر حریفی از مراکش با نتیجه 9 بر 4 مغلوب شد. با شکست حریف مراکشی، مهدی زاده از دور مسابقات کنار رفت.

در بخش کومیته بانوان:

رزیتا علیپور نماینده وزن منهای 61 کیلوگرم کشورمان در دور نخست مبارزات خود با نتیجه 6 بر صفر حریفی از جمهوری آذربایجان را شکست داد و در دیدار دوم خود 3 بر یک برابر نماینده بلژیک پیروز شد.او در دور سوم مبارزات خود 2 بر یک نماینده ازبکستان را شکست داد.علیپور یک بر صفر نماینده دانمارک را از پیش رو برداشت.نماینده کشورمان برابر حریفی از چین 3 بر صفر مغلوب شد و با توجه به اینکه حریف چینی راهی فینال شد علیپور توانست راهی جدول شانس مجدد گردد.این کاراته کا کشورمان در جدول شانس مجدد برابر حریفی از مراکش یک بر صفر مغلوب شد.

فاطمه چالاکی نماینده وزن منهای 55 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست برابر حریفی از بلاروس خود 5 بر 3 نتیجه را واگذار کرد.با شکست این حریف بلاروسی از دور رقابت ها کنار رفت.

سارا بهمنیار کاراته کا وزن منهای 50 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود 8 بر صفر برابر حریف لیتوانی به پیروزی رسید.او در مبارزه دوم خود برابر نماینده چین به وسیله هانتی پیروز شد.نماینده کشورمان برابر حریفی از مراکش را با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. او در دور چهارم مبارزه خود 3 بر 2 از حریف ترکیه ای مغلوب شد.با راهیابی این حریف به مرحله فینال، سارا بهمنیار راهی مرحله شانس مجدد شد. او در این مرحله توانست 2 بر صفر نماینده صربستان را شکست دهد و برای کسب مدال برنز روز شنبه به میدان می رود.

پیش از این و در روز نخست مسابقات، ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند.

در بخش کومیته نیز سجاد گنج زاده راهی فینال شد و ذبیح الله پورشیب به دیدار رده بندی راه یافت.در بخش بانوان حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه با شکست در دور نخست مبارزات خود از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید:پورشیب: به جز قهرمانی دنیا، به هیچ عنوان دیگری فکر نمی کنیم

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های دنیای

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2257

به "رقابت های کاراته قهرمانی جهان-اسپانیا؛ حذف مهدی زاده در رقابت های جهانی، ناکامی بانوان در صعود به مرحله فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های کاراته قهرمانی جهان-اسپانیا؛ حذف مهدی زاده در رقابت های جهانی، ناکامی بانوان در صعود به مرحله فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید