توجه مدیریت شهری به اهل سنت در هفته وحدت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس شورای شهر تهران بر لزوم ایجاد فضای برادری میان شیعه و سنی در هفته وحدت تأکید کرد.

توجه مدیریت شهری به اهل سنت در هفته وحدت

به گزارش خبرنگاران، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه علنی با اشاره به شروع هفته وحدت گفت: پیغام عصر ما امروز پیغام وحدت است و بزرگ ترین مانع وحدت نیز تعصب و خودحق پنداری است و تا زمانی که همه مذاهب و فرقه های اسلامی خود را حق محض بدانند و فکر نمایند که مسلمانان دیگر در گمراهی هستند آتش کینه ها و دشمنی ها خاموش نمی گردد.

وی با اشاره به سیره پیغامبر(ص) گفت: در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی نیز مدیریت شهری باید تمرکز خود بر فعالیت های تبلیغی دینی را بر محوریت تعالیم پیغامبر (ص) و مهم ترین نماد اسلام که مسجدالاحرام و کعبه است متمرکز کند و از تبلیغات افراطی و حاشیه ساز جلوگیری گردد.

هاشمی یادآور شد: هفته وحدت زمان مناسبی است که سازمان فرهنگی و هنری و معاونت فرهنگی شهرداری تهران برنامه های ویژه ای برای اهل سنت تهران در نظر بگیرند تا فضای دوستی و برادری در سطح شهر حاکم گردد.

وی با اشاره به بازنشستگی آقای افشانی گفت: از دکترحناچی می خواهیم که هزینه های این تغییر در حوزه مدیریت شهری را با فعالیت مضاعف و استفاده از همه دقایق و ساعات خدمت رسانی جبران نمایند و انتخاب وی به عنوان سرپرست، فرصتی گردد تا وی به مردم خدمت کند تا حکمش امضاء گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2586

به "توجه مدیریت شهری به اهل سنت در هفته وحدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه مدیریت شهری به اهل سنت در هفته وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید