باشگاه پدیده: با قدرت در جام حذفی شرکت می کنیم، مسئولان پارس جنوبی به صورت خودجوش از دسترس خارج شدند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه پدیده به صحبت های سرمربی پارس جنوبی جم واکنش نشان داد و اعلام نمود که آنها رفتار مناسبی نداشته اند.

باشگاه پدیده: با قدرت در جام حذفی شرکت می کنیم، مسئولان پارس جنوبی به صورت خودجوش از دسترس خارج شدند!

جواد طاری بخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد صحبت هایی که در خصوص عدم حضور تیم فوتبال پدیده در بازی با فولاد مطرح گردیده است، گفت: تمرینات تیم بعد از سه روز وقفه از عصر امروز (چهارشنبه) شروع می گردد اگرچه مسائل مالی باشگاه همچنان پابرجاست. شهردار مشهد حمایت خود را از باشگاه پدیده اعلام نموده و انتظارمان این است که دیگر مسئولان استان هم از تیم پدیده که تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر است، حمایت نمایند. ضمن اینکه روز جمعه با تمام قدرت مقابل فولاد حاضر خواهیم شد و به هیچ وجه قصد کناره گیری از جام حذفی را نداریم.

وی با گلایه از مسئولان سازمان لیگ بابت بی توجهی به اعتراض های باشگاه های لیگ برتری به نوع میزبانی باشگاه پارس جنوبی از حریفان خود، اعلام نمود: خواسته ما از سازمان لیگ این است که یک بار دیگر به امکانات میزبانی باشگاه پارس جنوبی در جم نظارتی داشته باشند چرا که امکانات این شهر اصلا در حد میزبانی از تیم های لیگ برتری نیست. علاوه بر اینکه به سختی خودمان را به شهر جم رساندیم موقع بازگشت هم مجبور شدیم 5 ساعت راه با اتوبوس به شیراز آمده و از آنجا با پرواز مستقیم به مشهد برویم. این جدا از رفتار نامناسب مربیان و مسئولان تیم پارس جنوبی است. ما با آنها برای زمین تمرین هماهنگ نموده بودیم اما از زمانی که به عسلویه رسیدیم تا زمانی که با اتوبوس به سمت جم رفتیم آنها موبایل های خود را به صورت خودجوش از دسترس خارج کردند تا اینکه در نهایت مجبور شدیم برای تمرین روز قبل از مسابقه به بندرسیراف برویم.

مدیر رسانه ای باشگاه پدیده اعلام نمود: بیش از یک سال است که همه تیم های لیگ برتری به جم رفته و با این مسائل ابتدایی روبرو می شوند و از سازمان لیگ می خواهند به این مسئله رسیدگی کند اما کوچکترین واکنشی از سازمان لیگ دیده نگردیده است. وقتی به جم رفتیم مجبور شدیم به مسافرخانه ای برویم که اصلا شرایط مناسبی نداشت و حتی به خاطر کمبود جا برخی از همراهان تیم مجبور شدند یک دستگاه آپارتمان اجاره نموده و مستقر شوند. من مانده ام اگر روزی نمایندگان AFC از این وضعیت میزبانی یک تیم لیگ برتری بازدید نمایند چه پاسخی به آنها داده خواهد شد.

طاری بخش با اشاره به صحبت های اخیر مهدی تارتار در مورد اینکه حق تیمش در بازی با پدیده ضایع گردیده است، اعلام نمود: کارشناس برنامه نود در حالی برخورد بازیکن تیم ما با بازیکن حریف را پنالتی اعلام نمود که هیچ یک دیگر از کارشناسان اعتقادی به پنالتی نداشتند. ضمن اینکه نظر کارشناس برنامه نود در صحنه برخورد توپ به دست مدافع پارس این بود که توپ به سینه وی برخورد نموده در شرایطی که عکس و فیلم این صحنه تعیین است که توپ کاملا به دست این مدافع برخورد می نماید. در هر صورت تیم پدیده از نظر فنی آن قدر خوب است که نیازی به حمایت داوری نداشته باشد و تا الان هم در اکثر بازی ها داوری به ضرر ما بوده با این حال با شایستگی در صدر جدول قرار داریم.

وی گفت: برخی مربیان به گونه ای دیگر سعی دارند واقعیت ها را جلوه دهند که این حرفه ای نیست. توقع ما از داوران اجرای عدالت است و تا اینجای کار هم به سلامت داوران خوب کشورمان کوچکترین تردیدی نداشته و نهایت احترام را به آنها گذاشته ایم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1555

به "باشگاه پدیده: با قدرت در جام حذفی شرکت می کنیم، مسئولان پارس جنوبی به صورت خودجوش از دسترس خارج شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پدیده: با قدرت در جام حذفی شرکت می کنیم، مسئولان پارس جنوبی به صورت خودجوش از دسترس خارج شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید