آمار گردشگری سلامت رشد بالایی داشته است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه آمار گردشگری ما رشد بسیار خوبی داشته است، گفت: در حوزه گردشگری سلامت شاهد رشد بالایی هستیم.

آمار گردشگری سلامت رشد بالایی داشته است

علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخبار خوبی که این روزها در فضای گردشگری کشور در سطح بین المللی منتشر می گردد و اینکه ایران را در اولین کشورهای گردشگر پذیر در کنار دانمارک، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی قرار داده اند حاصل همایشی بود که در سطح بین المللی در تهران و همدان برگزار کردیم.

او گفت: مهمان های سطح عالی در مراسم ما حضور داشتند، کوشش های زیادی برای مقابله با ایران هراسی در سطح دنیای در حال اجرا است که اخبار خوبی در این زمینه درحال انتشار است.

مونسان با بیان اینکه ما از تمام مردم دنیا درخواست کردیم که از کشور زیبا و امن ایران بازدید داشته باشند، گفت: آمار گردشگری ما رشد بسیار خوبی داشته است. در حوزه گردشگری سلامت شاهد رشد بالایی هستیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توضیح داد: در چند روز گذشته دو شهر و یک روستای دنیای را در حوزه صنایع دستی به ثبت رساندیم و الان رتبه اول در ثبت شهرهای صنایع دستی در سطح دنیای هستیم.

مونسان اضافه نمود: ما در بودجه 97 بخش صنایع دستی و گردشگری را جزو اهداف دولت برای اشتغال جدید برشمردیم، در بودجه 98 نیز یکی از بخش های مهم برای ایجاد اشتغال، حوزه گردشگری و فرهنگی است و امیدوارم بتوانیم در سال 98 هم نقش اشتغال زایی خود را کماکان ادامه دهیم.

او در سرانجام با اشاره به اینکه در دوران تحریم ها برای حوزه گردشگری ظرفیت هایی ایجاد شده است، اعلام نمود: کم شدن پروازهای بین المللی یکی از آثار تحریم ها است که حتما ایراداتی را بر ما وارد می سازد اما روندی که ما داریم روند رو به رشدی است و امیدوارم بتوانیم به عنوان یکی از حوز های فعال، به ایجاد و گسترش اشتغال در کشور یاری کنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2755

به "آمار گردشگری سلامت رشد بالایی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار گردشگری سلامت رشد بالایی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید