71 درصد از دانشجویان دانشگاه لرستان از کلاس های آموزشی مجازی استفاده کردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس دانشگاه لرستان گفت: 71 درصد از دانشجویان این دانشگاه تا خاتمه فروردین 99 از کلاس های آموزشی مجازی استفاده کردند و 29 درصد از آن ها به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها، نتوانستند از این امکان بهره مند شوند.

71 درصد از دانشجویان دانشگاه لرستان از کلاس های آموزشی مجازی استفاده کردند

خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد شرایط برگزاری کلاس های آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی گفت: امکانات آموزش مجازی در دانشگاه لرستان به سرعت فراهم شد و تا انتها فروردین 99، 71 درصد از دانشجویان از کلاس های آموزشی مجازی استفاده کردند تا از این طریق، فرایند تحصیل متوقف نگردد.

عزیزی اضافه نمود: البته 29 درصد از دانشجویان دانشگاه لرستان نتوانستند از آموزش مجازی استفاده نمایند چرا که بعضی از این دانشجویان در مناطقی زندگی می نمایند که ممکن است سرعت و کیفیت اینترنت آن مناطق، به اندازه کافی برای استفاده از کلاس های مجازی مناسب نباشد یا بعضی دانشجویان، مسائل دیگری همچون مسائل اقتصادی برای تهیه لوازم کار دارند که ما هم اینگونه مسائل را منعکس نموده ایم و پیگیر هستیم تا با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، استفاده از اینترنت برای آموزش مجازی، رایگان گردد.

رئیس دانشگاه لرستان یادآور شد: 90 درصد از اعضای هیأت علمی دانشگاه نیز مباحث آموزشی و تدریس خود را به وسیله بستر های الکترونیکی انجام داده اند و رویکرد و کوشش ما این است که به ظرفیت کامل یعنی 100 درصد در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از مسائل مجموعه های دانشگاهی در شرایط فعلی، روش برگزاری کلاس های عملی و کارگاهی است که در این زمینه هم پیگیری ها برای برطرف مسائل ادامه دارد و امیدواریم سریعتر به نتیجه برسیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30636

به "71 درصد از دانشجویان دانشگاه لرستان از کلاس های آموزشی مجازی استفاده کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "71 درصد از دانشجویان دانشگاه لرستان از کلاس های آموزشی مجازی استفاده کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید