گرتا تونبرگ با لئوناردو دی کاپریو دیدار می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، لئوناردو دی کاپریو در دیداری با گرتا تونبرگ، دختر نوجوان کنشگر محیط زیستی در کالیفرنیا او را رهبر دوران ما خواند.

گرتا تونبرگ با لئوناردو دی کاپریو دیدار می نماید

گرتا تونبرگ که در حال سفر کردن به شهرهای گوناگون آمریکای شمالی برای آگاهی افکار عمومی درباره بحران اقلیمی است، به کالیفرنیا رسیده و با لئوناردو دی کاپریو، هنرپیشه مشهور هالیوودی که به خاطر فعالیت های محیط زیستی اش شناخته شده است، دیدار نموده است.

بازیگر 44 ساله برنده جایزه اسکار روز آدینه 10 آبان در پستی روی اینستاگرام دو عکس از دیدارش با این دختر 16 ساله سوئدی منتشر کرد. دی کاپریو در این پست نوشت: گرتا تونبرگ به رهبر دوران ما بدل شده است.

دی کاپریو درباره تونبرگ از هنگام ورودش به آمریکا و پس از سخنرانی جنجالیش در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک توجه عمومی را به خود جلب نموده است: امیدوارم پیغام گرتا هشدار بیدارباشی برای رهبران دنیا در هر جایی باشد که زمانی برای بی عملی باقی نمانده است. من به خاطر گرتا و سایر کنشگران جوان در هر جای دنیا است که به آینده امیدوارم.

  • گرتا تونبرگ خطاب به سیاستمداران: ما شما را زیر نظر می گیریم

گرچه این عکس ها اظهارنظرهای منفی روی اینستاگرام دریافت کردند، اما کاربران واکنش های مثبتی هم به این عکس ها نشان دادند و از جمله آن دور تیم رویایی و یک جفت فرشته روی زمین نامیدند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16967

به "گرتا تونبرگ با لئوناردو دی کاپریو دیدار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرتا تونبرگ با لئوناردو دی کاپریو دیدار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید