کریمی اصفهانی: دولت بهداشت مردم را تامین کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: دولت باید کوشش کند تا زندگی مردم به حالت عادی بازگردد وگرنه تعطیل شدن مملکت در شب عید فشارهای بیشتری در کنار تحریم ها و مسائل مالی به جامعه وارد می نماید.

کریمی اصفهانی: دولت بهداشت مردم را تامین کند

احمد کریمی اصفهانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر شرایط اقتصاد و بازار، اظهار کرد: پیش از این مسئله تحریم مطرح بود که اثرات خود را بر اقتصاد ما گذاشته است، ولی باید بدانیم که تاثیر تحریم های خارجی 20 درصد و تاثیر تحریم داخلی 80 درصد است اما فضا به شکلی درآمد که انگار مسبب همه مسائل مالی تحریم خارجی است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر هم بیماری کرونا برای ما مسئله ساز شده است اما در این مورد هم باید بدانیم خود کشور چین که منشاء اصلی این بیماری است برخوردش با آن، تعطیلی کامل نبوده است بلکه تاکید کردند که به استان های درگیر با این بیماری سفر نکنید و از سفر به خود چین هم اجتناب داشته باشید وگرنه کار و فعالیت در این کشور تعطیل نشده است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه اگر تعداد محدودی در سراسر کشور به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند و تعطیلی کل مملکت راه مقابله با آن نیست، توضیح داد: ما باید مردم را ابتدا تشویق کنیم که امور روزمره خود را انجام دهند و آنانی که کارمند هستند هم با رعایت نکات بهداشتی سر کار خود حاضر شوند. الان بسیاری از امور مردم به بهانه کرونا تعطیل شده و کسی جوابگوی مسائل مردم در ادارات نیست.

وی با تاکید بر این که دولت باید با اداراتی که کارشان را به دلیل کرونا تعطیل و برطرف مسائل مردم را به تعویض انداخته اند برخورد کند، گفت: دولت باید کوشش کند تا زندگی مردم به حالت عادی بازگردد. تعطیل شدن مملکت در شب عید فشارهای بیشتری در کنار تحریم ها و مسائل مالی به مردم وارد می نماید.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: الان اصناف هم از دولت گله مندند که چرا جلوی فضاسازی ها را نگرفته است. هم مردم باید مطلع شوند که این موضوع آنقدر بزرگ نیست و هم دولت وظیفه دارد در تامین بهداشت فردی مردم و بهبود اوضاع یاری رسانی به بیماران قوی ظاهر گردد تا دل مردم قرص باشد.

کریمی اصفهانی توضیح داد: الان وزیر بهداشت اعلام نمود که ماسک رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد. این ماسکها کجاست؟ میان چه کسانی توزیع شده؟ به جن و پری تحویل داده اند که کسی ندیده است؟ اگر ماسک ندارید که توزیع کنید پس چرا حرفش را می زنید؟ اگر ماسک دارید پس کجا توزیع کردید که کسی ندیده است؟

وی در انتها گفت: الان رییس جمهوری گفته است که از شنبه همه چیز روال عادی خود را دارد ولی می بینیم و می شنویم که مردم باور نمی نمایند و موضوع را شوخی تلقی می نمایند. دولت باید فکری برای ایجاد اعتماد و تقویت آن میان خودش و مردم داشته باشد وگرنه در این جهت به جایی نمی رسیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23344

به "کریمی اصفهانی: دولت بهداشت مردم را تامین کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی اصفهانی: دولت بهداشت مردم را تامین کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید