چند اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معمولا دکوراسیون آشپزخانه از اولین انتخاب ها برای تغییر و بازسازی در خونه هاست و یکی از دلایل عمده اون میتونه عدم توجه به فاکتورهای مهم طراحی این فضا باشه. که به مرور زمان احتیاج به فضای بیشتر و تغییر در دکوراسیون احساس میشه و افراد به فکر بازسازی اون میفتن. قبل از آن که آشپزخونه رو فقط به عنوان فضایی برای پخت و پز و سرو غذا بدونین بهتره که برخی نکات مهم رو براتون یادآور بشیم تا بتونین طراحی بهتر و اصولی تری برای این فضا داشته باشین.

چند اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

با توجه به احتیاجهای خود، فضای آشپزخانه را طراحی نمیکنند

معمولا افرادی که در پی طراحی آشپزخونشون هستن بیشتر بر زیبایی شناسی این فضا تاکید دارن و به این نکته توجه نمیکنند که در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید طوری برنامه ریزی کنن که بیشترین استفاده رو از فضای اون ببرن. جواب دادن به این سوال که آیا تمایل دارین آشپزخونه فقط جایی برای آشپزی باشه یا مکانی برای جمع شدن اعضای خانوداه و صرف غذا؟ تا حد زیادی شما رو در این مورد هدایت میکنه.

دکوراسیون بیش از حد خنثی برای فضای آشپزخانه

طی دهه اخیر استفاده از رنگ های خنثی بسیار پرطرفدار بوده و افراد تمایل زیادی به طراحی آشپزخانه های سفید داشتن. در بکارگیری از رنگ های خنثی باید مراقب باشید که فضایی یکنواخت و دلمرده رو ایجاد نکنین و به این نکته توجه کنین که آشپزخانه با رنگ های روشن در نور بیرنگتر به نظر میان. برای اینکه این مشکل رو حل کنین بهتره از اکسسوری ها و همچنین رنگ های شاد و جذاب برای تزیین دکوراسیون آشپزخونتون بهره ببرین و فضایی زیبا رو به وجود بیارین.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه بی توجه به کاربری آن

آشپزخانه های مدرن که این روزها طراحی میشن از همیشه زیباتر و محبوب تر هستن اما قبل از آغاز به کار مهمه که تصمیم بگیرین فضای آشپزخانه ای که شما احتیاج دارین برای چه کارهاییه، آیا شما صرفا یه آشپزخونه میخواین یا اتاقی چند منظوره شامل فضای غذاخوری یا حتی میز کار در آشپزخانه؟ برای اینکار میتونین از مبلمان مدرن و طرح های خاص مبلمان که آشپزخانه و سایر فضاها رو به هم متصل میکنن استفاده کنین.

عدم توجه به کیفیت و بودجه موجود برای طراحی

مردم اغلب دید روشنی نسبت به بودجه و توانایی مالی خودشون ندارن و تحقیقات لازم رو برای این کار انجام نمیدن. از همان ابتدا باید بودجه خودتون رو تعیین کنین و وسایل مورد احتیاج از قبیل میز کار، کابینت ها، لوازم خانگی و لوازم جانبی رو بر اساس قیمت ها دسته بندی نموده و موارد خیلی ضروری رو خریداری کنین تا مجبور به خرید و تهیه لوازم بی کیفیت نشین.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1694

به "چند اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید