چرا لیورپول شانس خوبی برای قهرمانی اروپا دارد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، چند ماه بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم فوتبال رئال مادرید، دوباره نام لیورپول به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح شده است. تیم یورگن کلوپ قدم اول را برداشته و توانسته پورتو را در یک چهارم نهایی در آنفیلد 2 بر صفر شکست دهد. در زیر اما به دلایلی که نشان می دهد این تیم شانس رسیدن به قهرمانی را دارد اشاره خواهیم کرد.

چرا لیورپول شانس خوبی برای قهرمانی اروپا دارد؟

یکی از دلایل این است که 3 بازیکن تهاجمی این تیم تاثیرگذاری شان را ثابت کردند. محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینیو با 30 گل زده در این رقابت ها بهتر از باقی بازیکنان بوده اند. دلیل دیگر سیستم مشهور یورگن کلوپ به نام گگن پرسینگ است. با این روش تیم ریتم و سرعت بازی زیادی دارد و این باعث شده کار برای تیم هایی که مقابل لیورپول قرار می گیرند سخت گردد.

همچنین این تیم دیوار دفاعی مستحکمی متشکل از الیسون بکر و ویرگیل فان دیک دارد و عملکرد خوب دفاعی قرمزها به یاری این دو بازیکن باعث شده کار برای هر تیمی برای گل زدن به لیورپول سخت گردد.

نکته دیگر اینکه این تیم از هیچ حریفی با هر مقدار بزرگی ترس ندارد و شجاعانه بازی می نماید. موضوعی که باعث شده سبک بازی شان مقابل همه حریفان یک شکل باشد.

آخرین مزیت این تیم به نسبت دیگران هم این است که نیمکتی قوی دارد. سرمربی کاربلد لیورپول حالا می تواند به راحتی با حریفان شطرنج بازی کند و در بازی ها تغییر تاکتیک لازم را اعمال کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6376

به "چرا لیورپول شانس خوبی برای قهرمانی اروپا دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا لیورپول شانس خوبی برای قهرمانی اروپا دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید