پست های متخلفانه ترامپ را حذف می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، وی در این مورد گفت: وقتی که رئیس جمهور استانداردهای فیس بوک در خصوص نفرت پراکنی را نقض می نماید یا اطلاعات غلطی در خصوص سرکوب رأی دهندگان یا ویروس کرونا می دهد، این مطالب به طور قطع حذف می شوند.

پست های متخلفانه ترامپ را حذف می کنیم

توئیتر تا به حال چندبار پست های ارسالی دونالد ترامپ را به همین علت حذف نموده، اما فیس بوک از حذف پست های مشابه رئیس جمهور آمریکا خودداری نموده و به همین علت مورد حمله و انتقاد گسترده کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

تا به حال بارها سوالاتی در خصوص نحوه کنترل و نظارت بر سخنان و مطالب ارسالی ترامپ توسط مدیران شبکه های اجتماعی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شده است. هفته گذشته فیس بوک یک مرکز اطلاعات رأی دهی نیز راه اندازی کرد و سندبرگ می گوید این مرکز به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات دقیقی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده دست یابند.

وی در این مورد اضافه کرد: این وظیفه مهمی برای ماست و ما تا سرحد امکان برای این کار آماده هستیم. ما پست های متخلفانه دونالد ترامپ را در صورت نقض استانداردهایمان حذف می کنیم.

در هفته های گذشته تعدادی از کارکنان فیس بوک نیز از این شرکت به علت عدم حذف پست های حساسیت برانگیز ترامپ انتقاد کردند. اما مدیران فیس بوک به این اعتراض ها توجهی نکردند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38668

به "پست های متخلفانه ترامپ را حذف می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست های متخلفانه ترامپ را حذف می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید