خاتمه کار اینترنت نسل پنجم در بریتانیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، روزنامه ساندی تلگراف گزارش مرکز ملی امنیت سایبری را منتشر نموده که نشان می دهد با توجه به قانون حفظ حقوق معنوی آمریکا، تحریم های موجود مانع استفاده هواوی از فناوری هایی آمریکایی شده و تاثیر شدیدی بر این شرکت داشته است.

خاتمه کار اینترنت نسل پنجم در بریتانیا

بسیاری از کارشناسان نگرانی در خصوص فناوری بی سیم نسل پنج را رد نموده اند

با توجه به گزارش هایی که درباره نگرانی های امنیتی منتشر شده است، بریتانیا به زودی در همین امسال به استفاده از فناوری هواوی در شبکه فایو جی یا نسل پنجم خود انتها می دهد. به نوشته روزنامه ها، پس از آن که دفتر مرکزی ارتباطات ارزیابی خود از مخاطرات کمپانی های فناوری چینی را بیان کرد، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، گفت که یک تغییر اساسی در سیاستگذاری در راه است.

نتایج این آنالیز که این هفته به جانسون ارائه می گردد، نشان می دهد که تحریم های آمریکا بر هواوی، این کمپانی را به سوی استفاده از فناوری غیرقابل اعتماد سوق داده است. تصمیم نخست وزیر برای این که هواوی اجازه داشته باشد نقش محدودی در شبکه فایو جی بریتانیا ایفا نماید، در ماه های اخیر موجب تنش هایی میان لندن و واشینگتن دی سی شده بود.

روزنامه ساندی تلگراف گزارش مرکز ملی امنیت سایبری را منتشر نموده که نشان می دهد با توجه به قانون حفظ حقوق معنوی آمریکا، تحریم های موجود مانع استفاده هواوی از فناوری هایی آمریکایی شده و تاثیر شدیدی بر این شرکت داشته است.

گزارش این روزنامه حاکی از آن است که مقامات دولتی در حال تهیه مدارکی برای پیشگیری از نصب تجهیزات شبکه نسل پنجم اینترنت در مدتی کمتر از شش از ماه هستند. مشارکت این کمپانی فناوری چینی در شبکه فایو جی بریتانیا نگرانی هایی در میان افراد سرشناس جناح محافظه کار برانگیخته است.

روزنامه محافظه کار میل آن ساندی گزارش داده که مرکز امنیت سایبری ملی، دستوری مبنی بر بازنگری شرایط دریافت نموده است. این روزنامه هم تصریح نموده که تحریم های آمریکا تاثیر مهمی بر بقای این شرکت گذاشته است.

منبع: ایندیپندنت

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: فرادید
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35665

به "خاتمه کار اینترنت نسل پنجم در بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار اینترنت نسل پنجم در بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید