پاکدامن و عابدینی از صعود به نیمه نهایی بازماندند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی جام جهانی گرجستان ساعتی پیش در تفلیس برگزار گردید. علی پاکدامن و مجتبی عابدینی دو شمشیرباز ایران در این بخش از مسابقات بودند که در مصاف با حریفان خود متحمل شکست شدند.

پاکدامن و عابدینی از صعود به نیمه نهایی بازماندند

پاکدامن که روز گذشته در مرحله مقدماتیحریفانی از ایتالیا، آمریکا، انگلیس، ژاپن و اسپانیا را در مرحله مقدماتی شکست داد و پیروز شد به طور مستقیم راهی جدول 64 نفره گردد، امروز شمشیرباز در جدول 64 نفره مسابقات در مصاف با جولیو از فرانسه به فزونی 15 بر 10 دست یافت و به جدول 32 نفره رسید. پاکدامن در این بخش مقابل آلبرتو پگرینی قهرمان دنیا از ایتالیا 15 بر 13 پیروز شد و به جمع 16 بازیکن برتر راه یافت سپس مقابل حریفی از کره جنوبی که قهرمانی دنیا را در کارنامه دارد 15 بر 10 پیروز شد و به جمع هشت شمشیرباز برتر راه یافت. این شمشیرباز اسلحه سابر دیدار خود در مرحله یک چهارم را برابر لیم باخ از آلمان برگزار کرد و طی آن با متحمل شدن شکست 15 بر 8 از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال بازماند.

مجتبی عابدینی هم که روز آدینه پس از کسب پنج پیروزی برابر نمایندگان ژاپن، اتریش، گرجستان، جزایر ورجین و انگلیس در مرحله مقدماتی پیروز شد در مرحلع حذفی حریفی از اسپانیا را شکست دهد و راهی جدول 64 نفره مسابقات گردد، سه دیدار ابتدایی امروز شنبه خود را به ترتیب در جدول 64،32 و 16 نفره مسابقات و به ترتیب برابر حریفی از فرانسه به فزونی 15 بر 11 رسید. سپس مقابل ژیلاکی قهرمان المپیک 2012 لندن با نتیجه 15 بر 13 پیروز شد و در جدول 16 نفره هم واگنر آلمانی را با نتیجه 15 بر 10 شکست داد. عابدینی در مرحله یک چهارم نهایی نیز رقابتی نزدیک و پایاپای برابر قهرمانی المپیک از رومانی داشت اما در نهایت این بازی را واگذار کرد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

با حذف پاکدامن و عابدینی پرونده نمایندگان ایران در بخش انفرادی مسابقات جام دنیای شمشیربازی گرجستان بسته شد. در چارچوب همین رقابت ها محمد رهبری که شکست دادن نمایندگان فر انسه، روسیه، هنگ کنگ و آذربایجان در مرحله مقدماتی و غلبه بر حریفی از آمریکا در جدول 96 نفره راهی جدول 64 نفره شده بود، امروز در این مرحله نتیجه دیدار نخست خود را واگذار کرد و از صعود بازماند.

به گزارش خبرنگاران، همچنین فرزاد باهرارسباران، محمد فتوحی و سجاد پورسلمان دیگر نمایندگان ایران در رقابت های شمشیربازی جام دنیای گرجستان هستند که از صعود به جدول 64 نفره بازماندند. در این رقابت ها ارسباران در مرحله مقدماتی نمایندگان کانادا، فرانسه، آذربایجان، گرجستان و ژاپن را شکست داد. این شمشیربازی پس از استراحت در جدول 128 نفره مسابقات، مقابل نماینده روسیه در جدول 96 نفره مغلوب شد و از صعود بازماند.

محمد فتوحی هم در مرحله مقدماتی شمشیربازان ایتالیا، آرِژانتین و ژاپن را شکست داد اما مقابل نمایندگان آمریکا، گرجستان و فرانسه باخت. این بازیکن پس از غلبه بر نماینده لهستان در جدول 128 نفره، نتیجه دیدار برابر حریف کره ای خود در جدول 96 نفره را واگذار کرد و ازصعود بازماند.

همچنین سجاد پورسلمان در مرحله مقدماتی تنها برابر نماینده آذربایجان پیروز شد و نتوانست از این مرحله صعود کند.

دیدارهای تیمی مسابقات شمشیربازی جام دنیای گرجستان در اسلحه سابر روز یکشنبه برگزار می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15210

به "پاکدامن و عابدینی از صعود به نیمه نهایی بازماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدامن و عابدینی از صعود به نیمه نهایی بازماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید