وعده خوب مربی پرسپولیس به طرفداران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حمید مطهری در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش با سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: جا دارد قهرمانی نیم فصل که برای ما جزو اهداف کوتاه مدت، اما با ارزش بود را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان و سه طرفدار و دیگر طرفداران تبریک بگویم. این قهرمانی نیم فصل باید با قهرمانی در خاتمه فصل تمام گردد. باید با تمرکز باشیم چرا که کوچکترین اشتباه شما را تنبیه می نماید. باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشیم.

وعده خوب مربی پرسپولیس به طرفداران

وی ادامه داد: بچه ها بعد از دو روز تعطیلی پس از ملاقات با گل گهر، بازسازی ذهنی و جسمی و در تمرینات روزهای قبل با انگیزه ظاهر شدند و امیدوارم فردا بازی خوبی گردد. سایپا تشکیلات و ساختار دارد و از گروه فنی و قابل احترامی بهره می برد و با نهایت انگیزه جلوی ما ظاهر خواهد شد. سعی می کنیم با یک فوتبال تاکتیکی و خوب صاحب سه امتیاز شویم.

مطهری درباره شرایط جابجایی پرسپولیس مطرح کرد: بحث جابجایی برای طرفداران و کادر فنی مهم است. لیستی به باشگاه دادیم و باشگاه پیگیر است که بتواند نفرات مورد نظر را اضافه کند. در چهار جام شرکت می کنیم و شرایط سخت خواهد بود و احتیاج داریم در دو، سه پست تقویت شویم و بازیکن جذب کنیم.

وی مطرح کرد: مهمترین نکته ای که باید بگویم، همدلی و یکدست بودن تیم ما است که این مسئله شامل کادر فنی، بازیکنان و کادر مدیریتی می گردد. بچه های ما متعهدانه به وظیفه خود عمل می نمایند و با انرژی کامل در تمرینات ظاهر می گردد و کادر فنی هم کوشش زیادی برای پیروزیت تیم انجام می دهد. امیدوارم این همدلی منجر به قهرمانی سرانجام فصل گردد.

مربی تیم پرسپولیس درباره غایبان این تیم در بازی فردا گفت: برای فردا محروم و مصدوم نداریم، اما بابت اینکه پنجره هنوز باز نشده، شاید ترابی را نداشته باشیم. این موضوع این تا این لحظه است و شاید تا فردا پنجره باز گردد.

مطهری درباره بازیکنان مدنظر برای نیم فصل دوم توضیح داد: در لیستی که ارائه شده، یکی از بازیکنان شهریار مغانلو بوده و امیدواریم جذب گردد. بازیکنان پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارند و بر همین اساس بازیکنانی که انتخاب می کنیم، باید شخصیت قهرمانی داشته و جنگجو باشند. شهریار یکی از بازیکنان مدنظر ما است و امیدوارم باشگاه در جذب او پیروز عمل کند.

وی درباره بازی جام حذفی مقابل مس نوین کرمان اعلام کرد: همه تیم ها در فوتبال به هم نزدیک شده اند و شاهد آن هستیم که تیم های پایین جدول برابر تیم های بالای جدولی برنده می شوند. مس نوین یک باشگاه قابل احترام است و ساختار دارد. ما هیچ ملاقاتی را آسان نمی گیریم و در حال رصد حریف هستیم تا در جام حذفی هم پیروز باشیم.

مطهری در سرانجام درباره بازی رفت با سایپا که بدون گل مساوی شد، گفت: آن ملاقات استارت کار بود. دنبال عذر و بهانه نیستیم، در آن بازی موقعیت های خوبی داشتیم، ولی باید بگویم که زمین دستگردی کار ما را مشکل کرد و هموار نبود. سعی کردیم کارهای فنی را عملیاتی کنیم. سایپا هم تیم خوبی است و فردا با تفکر کسب امتیاز جلوی ما ظاهر خواهد شد، اما تیم ما کوشش می نماید که به پیروزی برسد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52004

به "وعده خوب مربی پرسپولیس به طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده خوب مربی پرسپولیس به طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید