نقشه های یحیی برای دروازه فصل بعد پرسپولیس ؛ واکنش به انتخاب نیازمند و مظاهری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، از زمان عقد قرارداد بیرانوند با باشگاه بلژیکی دغدغه اصلی کادر فنی و هواداران این تیم در مورد جانشین گلری است که در 4 سال گذشته شماره یک سرخپوشان بوده است.

نقشه های یحیی برای دروازه فصل بعد پرسپولیس ؛ واکنش به انتخاب نیازمند و مظاهری

به گزارش خبرنگاران علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس روزهای آخر حضور خود در این تیم را میگذراند و او به زودی راهی لیگ بلژیک و باشگاه آنتورپ خواهد شد تا فصل بعد را در این تیم حضور داشته باشد.

از زمان عقد قرارداد بیرانوند با باشگاه بلژیکی دغدغه اصلی کادر فنی و هواداران این تیم در مورد جانشین گلری است که در 4 فصل گذشته گلر شماره یک سرخها محسوب میشده است.

از پیام نیازمند و رشید مظاهری به عنوان جانشینان احتمالی بیرانوند نام برده می شد. دو دروازه بانی که در تراکتور و سپاهان به عنوان از بازیکنان تاثرگذار هر دو تیم محسوب میشوند.

اما رشید مظاهری با توجه به قرارداد بلند مدت بیرانوند با پرسپولیس و منتفی شدن بحث لژیونر شدن او در فصل گذشته علی رغم علاقه ای که به حضور در پرسپولیس نشان داده بود با تراکتور قراردادی بلندمدت و با مبلغی بالا امضا کرد که همین موضوع بحث حضور او در پرسپولیس را کاملا منتفی میکند. موضوعی که یحیی گل محمدی در مصاحبه امروز خود با خبر ورزشی به آن اشاره کرده است. یحیی گفته که هم رشید مظاهری و هم پیام نیازمند هر دو با سپاهان و تراکتور قرارداد دارند و دلیلی ندارد او سراغ دروازه بانی برود که جذبش کار مسئله ای است.

یحیی البته در این مصاحبه اعلام کرده که گلر اول پرسپولیس برای فصل بعد کسی نیست جز رادوشویچ که 4 سال نیمکت نشین بیرانوند بود تا بالاخره در این فصل پیروز شد حتی در مواقعی بیرانوند را مجبور به نیمکت نشینی کند.

یحیی به نظر برای دروازه پرسپولیس در فصل آینده به دنبال گلری است که زیر نظر داوود فنایی از او یک پدیده بسازد. گزینه ای که قطعا دو دروازه بان مطرح تیم های مدعی و دو دروزاه بان سابق پرسپولیس هم نخواهند بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33362

به "نقشه های یحیی برای دروازه فصل بعد پرسپولیس ؛ واکنش به انتخاب نیازمند و مظاهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه های یحیی برای دروازه فصل بعد پرسپولیس ؛ واکنش به انتخاب نیازمند و مظاهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید