نصیرزاده: کشتی را خوار نکنیم، مگر درگیری تن به تن فقط در کشتی است؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از اهالی این رشته خواست که بحث برگزاری لیگ برتر را شخصی نبینند و به جای ایجاد یأس و ناامیدی، در مورد برگزاری لیگ 99 راه چاره ارائه بدهند.

نصیرزاده: کشتی را خوار نکنیم، مگر درگیری تن به تن فقط در کشتی است؟

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه عدم برگزاری لیگ 99 هرگز در دستور کار سازمان لیگ نیست، گفت: خواهش می کنم دوستان این کار را شخصی نبینند. من دیدم که ابراهیم جوادی گفته بود من برای خودم رزومه سازی می کنم و یا علی اشکانی خواستار عدم برگزاری لیگ شده بود. حقیقت این است که من تابع وزارت ورزش و فدراسیون کشتی هستم و کار شخصی انجام نمی دهم. ما به دنبال برگزاری لیگ برتر به خاطر کشتی هستیم.

وی اضافه کرد: با وجود موج دوم کرونا، مسابقات فوتبال برگزار می شود. کرونا در تمام دنیا هست، ولی همه دارند زندگی می کنند و کارهای شان را پیش می برند. نگویید لیگ را کنسل کنید، لطفا راهکار بدهید. شاید موج دوم کرونا شهریور ماه کاهش پیدا کرد، مسئله روانی هم هست. ما باید به فکر برگزاری مسابقات در همین شرایط باشیم.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا می شود با وجود هزینه های سنگین آزمایشات مربوطه، باشگاه ها را متعهد به انجام تست کرونا مثل لیگ فوتبال کرد، گفت: خودمان کشتی را خوار نکنیم، امسال اسپانسرهای خوبی آمده اند. نگاه مسئولان به کشتی مثبت است و این رشته، ورزش اول ما است. من احساس می کنم خودمان نباید کشتی را کوچک ببینیم. همه تیم ها می توانند از یاران شان تست کرونا بگیرند و در شرایط ویژه مسابقات را برگزار کنیم. می گویند تیم های خوبی در لیگ فصل گذشته نیامدند. سال گذشته واقعا این رخ داد اما تلاش می کنیم کشتی را به سمت حرفه ای شدن ببریم. چرخه اقتصادی باید در جریان باشد.

رئیس سازمان لیگ شرح داد: شاید اصلا لازم شد بعد از رقابت های دنیای، مسابقات را استارت بزنیم. قرار نیست که همه کشتی گیران مان درگیر مسابقات گزینشی المپیک باشند، ما تعداد زیادی کشتی گیر داریم. نباید اجازه دهیم کشتی گیران سرخورده و دلسرد شوند. مسابقات باید برگزار شود تا شور و نشاط به کشتی برشود. کرونا هم مثل همه اتفاقات فروکش می کند، کشتی قرار است بماند، این قدر انرژی منفی ندهیم. می گویند درگیری در کشتی خیلی بیشتر از فوتبال است، در شرایطی که فاصله ایمن در کرونا، دو متر است، مگر در تکل ها و درگیری ها به خاطر تصاحب توپ، این فاصله در فوتبال رعایت می شود؟ شرایط کشتی و فوتبال خیلی با هم فرق نمی کند. ما اگر تماشاگر نداشته باشیم و تست کرونا از کشتی گیران گرفته شود و آنها در قرنطینه باشند، مسئله ای پیش نمی آید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36683

به "نصیرزاده: کشتی را خوار نکنیم، مگر درگیری تن به تن فقط در کشتی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: کشتی را خوار نکنیم، مگر درگیری تن به تن فقط در کشتی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید