نامه نکونام به طرفداران نساجی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جواد نکونام پس از استعفا از تیم نساجی و قرارداد جدید با پیکان، با انتشار نامه ای از طرفداران مازندرانی خداحافظی کرد. نکونام در این نامه نوشته که پیش تر نیز پیشنهاداتی داشته اما به خاطر نساجی به تیم دیگری نرفته. البته نساجی برای نکونام در شروع مربیگری یک باشگاه بزرگ و پرهوادار بود که فرصت موفقیت را برایش ساخت. متن این نامه را می خوانید:

نامه نکونام به طرفداران نساجی

سلام به طرفداران نساجى کبیر

روز اول که وارد استادیوم وطنى شدم و شما عاشقان را دیدم بسیار متعجب شدم و آنجا معنى و مفهوم عشق به تیم را فهمیدم. شما عاشقان نساجى هستید. 9 بازى با امید و انگیزه وارد زمین شدیم.

کنار هم، با هم و توکل بر خدا و زحمات بازیکنان، تمام مسئولان تیم و کادر فنی توانستیم موفق شویم و ثابت کردیم که می گردد با کار، کوشش و البته معجزه الهى به هر آنچه خواست رسید. وقتی ما آمدیم گردی از ناامیدی در شهر پاشیده شده بود ولی دست به دست هم، یک معجزه بزرگ را رقم زدیم...صعود بعد از 24 سال.

حتى اگر بخواهید روزهاى 24 سال را بشمارید خسته خواهید شد ولى همه با هم توانستیم چون شما عاشقان در کنار تیم بودید. سال جاری می دانستم فصل سختی خواهد بود. در ابتدای فصل پیشنهاداتی بود و خیلی ها به من گفتند مثل یک برنده نساجی را ترک کن ولی ماندم تا ثابت کنم می توان کارخوب انجام داد. حتی در برهه ای از فصل که فشارها زیاد بود و پیشنهاداتی به دستم رسید، باز هم ماندم چون دوست نداشتم تیم را در شرایط بدی رها کنم.

اگر دنبال منافع خودم بودم می رفتم تا کار براى مربیان بعدى سخت و سخت تر گردد ولى ایستادم چون ایستادگى را از شما طرفداران یاد گرفتم. شما 24 سال پاى عشقتان ایستادید و می توانید برای همه الگو باشید.

با تمام ناداوری ها و اشتباهات سهوى داوران عزیز ما نیم فصل را پشت سر گذاشتیم ولى خوب می دانید که اگر 3 امتیاز از 12 امتیاز که حقمان بود را می دادند الان در جدول 6 بودیم.

این را همیشه به بازیکنانم گفتم که یک حس عجیبى به نساجى دارم. تمام کوششم این بود که با جذب نفرات جدید بتوانیم پر قدرت براى نیم فصل دوم حاضر شویم ولى یک دست صدا ندارد. لیاقت شما بیشتر از این است و قطعاً اگر راه درست در پیش گرفته گردد این تیم می تواند هر سال یکى از مدعیان همیشگى لیگ باشد.

من براى شما و در کنار شما مبارزه کردم. کوشش کردیم با کار حرفه اى خیلى از کمبودها جبران گردد. اما نتوانستم با بى توجهى به شما عاشقان کنار بیایم و تصور کردم رفتن من راهی هست برای آنکه به نساجی توجه بگردد. تا روزی که ما بودیم و اصرار داشتیم به نساجی باید یاری بگردد اما هیچکس پیشقدم نشد ولی تا تصمیم به استعفا گرفتم، همه از یاری به نساجی گفتند. حتی کسانی که در چند ماه گذشته یک بار از ما حال و احوال تیم را نپرسیدند و توجهی به مسائل مان نداشتند.

من با کسانى هم سو هستم که براى موفقیت مبارزه نمایند و متعهد باشند. رفتن برای من سخت بود ولی این اتفاق رخ داد و هر آمدنی همیشه یک رفتنی دارد. بارها و بارها گفتم اسم نساجی از همه ما بزرگتر است و این باشگاه بزرگ و ریشه دار هست که همیشه باقی می ماند. اینجا یک بار دیگر از شما طرفداران، بازیکنانم که با تعهد کامل برای تیم مبارزه کردند، تمام مسئولان باشگاه از جمله مالکان و مدیرعامل نساجی تشکر می کنم.

از شما هوادران خداحافظی نمی کنم، چون برخواهم گشت و شما را خواهم دید. نمی دانم چه وقت ولی قطعا رخ خواهد داد. ، دوستدار شما - جواد نکونام

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3437

به "نامه نکونام به طرفداران نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نکونام به طرفداران نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید