موبایل قاپ حرفه ای برای شانزدهمین بار به زندان رفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دزد سابقه دار برای شانزدهمین بار به زندان رفت. این مجرم پس از دستگیری به دوازده بار موبایل قاپی اعتراف کرد.

موبایل قاپ حرفه ای برای شانزدهمین بار به زندان رفت

به گزارش شهروند، پانزدهم دی پرونده ای مبنی بر موبایل قاپی از کلانتری 118 ستارخان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

محتویات پرونده حاکی از آن بود که ساعت 2 بعدازظهر پانزدهم دی در خیابان ستارخان دو موتورسوار با استفاده از یک موتورسیکلت موبایل شاکی را سرقت نموده و گریخته اند.

در آنالیز های پلیسی تعیین شد، یکی از سارقان سابقه دار بوده و قبلا با عناوین مجرمانه موبایل قاپی و سرقت موتورسیکلت دستگیر شده بود.

استعلاماتی صورت گرفت و تعیین شد که متهم 15 سابقه کیفری داشته و آخرین بار نیز به جرم سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده بود؛ بنابراین با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی گفت: با همکاری یکی از دوستانم با پرسه زنی در معابر عمومی سوژه های خود را شناسایی می کردیم و بعد از آن نیز دست به سرقت می زدیم تا الان هم دوازده بار مرتکب موبایل قاپی شده ایم.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم برای شانزدهمین مرتبه روانه زندان شد، گفت: تا کنون 10 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و کوشش برای دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53910

به "موبایل قاپ حرفه ای برای شانزدهمین بار به زندان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل قاپ حرفه ای برای شانزدهمین بار به زندان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید