تعیین شدن برند پوشاک تیم های ملی؛ بار دیگر آلشپرت!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پس از رایزنی های انجام شده برند البسه تیم های ملی فوتبال معین شد.

تعیین شدن برند پوشاک تیم های ملی؛ بار دیگر آلشپرت!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اقدامات نهایی در خصوص انتخاب برند پیراهن تیم ملی فوتبال ایران اجرا شده و انتظار می رود با طی مراحل اداری به زودی قرارداد همکاری مشترک بین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و شرکت آلشپرت به امضا برسد.

راهنمایی ممبینی، سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: پس از سرانجام رقابت های جام جهانی اقدامات اولیه در مسیر انتخاب و توافق با برند پیراهن تیم ملی فوتبال انجام شد و پس از اعلام فراخوانی در این باره مذاکرات گسترده با کلیه شرکت های داخلی و خارجی مایل به همکاری در این زمینه شروع شد. با توجه به آنکه فدراسیون فوتبال به دنبال انعقاد قراردادی در راستای حفظ شأن و صندلی تیم ملی فوتبال همچنین منافع اقتصادی مورد نظر بوده، پیشنهادات همکاری تجاری در این زمینه مورد قبول قرار نگرفت و مقرر شد جهت انتخاب برند تیم ملی فوتبال طبق عرف و روال معمول، قرارداد اسپانسری با بهترین پیشنهاد و کیفیت به امضا برسد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه نمود: در همین راستا مذاکرات با گزینه های نهایی به مراحل سرانجامی رسید و در نهایت تفاهم لازم با شرکت آلشپرت حاصل شد که انتظار می رود با طی مراحل اداری قرارداد دو جانبه نیز به امضا برسد.

وی گفت: بر اساس تفاهم اجرا شده، شرکت مورد نظر کلیه لباس های تمامی 18 رده تیم های ملی فوتبال را با کیفیت مطلوب به شکل کاملاً رایگان تهیه می نماید و علاوه بر این سود و فواید مالی نیز برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته گردیده است. یکی دیگر از شاخصه های مورد نظر در این توافق توجه به حمایت از کالای فراوری داخل کشور بوده که در بر همین اساس شرکت آلشپرت امکان فراوری بخش گسترده ای از محصولات در داخل کشور را خواهد داشت که بر این اساس حمایت لازم از فراوری داخل نیز مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

ممبینی گفت: این قرارداد به مدت یک سال اعتبار خواهد داشت و البته در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است. بخش اول سفارش فدراسیون فوتبال طبق برنامه تحویل گردیده و ملی پوشان دور جدید تمرینات خود را با لباس های آلشپرت شروع می نمایند. همچنین لباس های تیم ملی با طراحی متفاوت و منحصر به فرد همچنین با استفاده از طرح یوز ایرانی برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا آماده خواهد شد. علاوه بر این، در فراوری این لباس ها از آخرین تکنولوژی روز جهان با توجه به کلیه شاخص های کیفیت استفاده می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 652

به "تعیین شدن برند پوشاک تیم های ملی؛ بار دیگر آلشپرت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین شدن برند پوشاک تیم های ملی؛ بار دیگر آلشپرت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید