مدیرعامل حفاری: چه گناهی کردیم که محروم شویم؟، داور مسابقه عامل تشنج بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز، داور دیدار تیم فوتسال این باشگاه مقابل سوهان محمدسیما را عامل تشنج این بازی دانست.

مدیرعامل حفاری: چه گناهی کردیم که محروم شویم؟، داور مسابقه عامل تشنج بود

سید سالار محمدنیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص اظهارات اسماعیل حسن زاده مبنی بر محرومیت تیم فوتسال ملی حفاری اهواز از دیدارهای خانگی گفت: مگر ما چه گناهی کردیم که باید محروم شویم؟ گزارش بازی باید به دست اعضای کمیته انضباطی برسد تا ببینند داور چه کرده است.

وی در مورد رزرو هتل برای داوران دیدار حفاری - سوهان محمدسیمای قم گفت: هر سال هتلی را برای داوران می گرفتیم که مدیران هتل یک روز قبل از بازی به خاطر مسائل مالی، گفتند با شرکت حفاری قرارداد نداریم و اجازه ندادند داوران ما در این هتل اقامت داشته باشند. به همین خاطر هتل دیگری برای داوران در نظر گرفتیم و هزینه های غذای آنها را هم پرداخت کردیم. این هتل مانند هتل قبلی مجهز است و وقتی وزیری به اهواز می آید، در این هتل ساکن می شود.

داور با بازیکنان و هواداران درگیر می شد و مشخص بود عصبانی است.، مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز ضمن بیان این جمله شرح داد: داور به تماشاگران گفت شما را از سالن بیرون می اندازم. همیشه در میان تماشاگران، چند تماشاگرنما هم پیدا می شود و آنها هم تخلفاتی مرتکب می شوند. داور مسابقه چهار مرتبه بازی را متوقف کرد و عامل تشنج شد. پس از اینکه داور و کمک هایش به رختکن رفتند، جابری و چند نفر دیگر به او گفتند بازی را ادامه دهد، اما او چنین کاری انجام نداد. داوران با عصبانیت و ذهنیتی بد وارد زمین شدند.

محمدنیا درخصوص درگیری فیزیکی چند بوقچی تیم حفاری با اسماعیل کمربسته، داور مسابقه گفت: تا دقیقه آخر در زمین بودیم، چراغ سالن را هم خاموش کردیم و آن را تحویل نیروی انتظامی دادیم. این اتفاقات پس از آن رخ داد و به ما دیگر مربوط نبود. نمی دانم دیگر چرا باشگاه حفاری را محروم کردند. البته هنوز حکمی به ما ابلاغ نشده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12988

به "مدیرعامل حفاری: چه گناهی کردیم که محروم شویم؟، داور مسابقه عامل تشنج بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل حفاری: چه گناهی کردیم که محروم شویم؟، داور مسابقه عامل تشنج بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید