محققان: یک میلیون نوجوان انگلیسی داروی ضدافسردگی مصرف می نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نتایج یک آنالیز جدید بیانگر آن است که در سال گذشته بیش از یک میلیون نوجوان انگلیسی داروهای اختلال سلامت روان دریافت نموده اند.

محققان: یک میلیون نوجوان انگلیسی داروی ضدافسردگی مصرف می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد، پزشکان در سال قرص های سلامت روان را برای بیش از یک میلیون نوجوان انگلیسی تجویز می نمایند.

آنالیز آمار و ارقام به خوبی نشان می دهد، میزان تجویز قرص های سلامت روان به میزان 20 درصد در انگلیس افزایش یافته است.

براساس آنالیز های موجود، یک نفر از نه نفر در گروه سنی 20 تا 18 سال برای درمان استرس و اضطراب دارو مصرف می نمایند؛ آنها از اختلال دوقطبی نیز رنج می برند.

محققان هشدار می دهند، اگر نوجوانان دوره درمان خود را تکمیل ننمایند، ممکن است افکار خودکشی به سراغ آنها بیاید که از عوارض مصرف این داروها است.

آمار منتشر شده توسط دولت انگلیس همچنین نشان می دهد، در سال گذشته بیش از یک میلیون نوجوان انگلیسی داروی ضد افسردگی مصرف نموده اند و این نشانه محرز بحران سلامت روان میان قشر جوان است.

شواهد نشان می دهد که این داروها برای اکثر بیماران مؤثر و بی خطر است، اما هنگام ترک داروها افکار خودکشی و اضطراب شدید از خطرهای عوارض جانبی این روش های درمانی هستند.

جیمز دیویس محقق بهداشت روان از دانشگاه روهامپتون می گوید: تحقیقات ما بیانگر آن است که تعداد زیادی از بیماران پس از ترک مصرف این نوع داروها دچار اضطراب شدید و افکار خودکشی می شوند.

مطالعات قبلی که در انگلیس انجام شده تخمین می زند، از هر 5 بزرگسال زیر 30 سال یک نفر دچار بیماری های اختلال سلامت روان است.

یک آنالیز دیگر حاکی از آن است که سه چهارم نوجوانان تحت تأثیر فضای مجازی هستند و اختلال سلامت روان آنها از شبکه های اجتماعی نشأت می گیرد.

انتهای پیغام/

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10712

به "محققان: یک میلیون نوجوان انگلیسی داروی ضدافسردگی مصرف می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان: یک میلیون نوجوان انگلیسی داروی ضدافسردگی مصرف می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید