قم همچنان کانون کرونا در ایران ، موافق قرنطینه سازی شهرها نیستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر بهداشت با اشاره به اینکه با همکاری شورای تامین استان قم تمهیداتی اندیشیده شده است که مردم مجبور به سفر به سایر نقاط نباشند، گفت: با شیوه قرنطینه سازی شهرها موافق نیستیم؛ چراکه مردم با هوشمندی خود در منزل می مانند و نکات بهداشتی را رعایت می نمایند.

قم همچنان کانون کرونا در ایران ، موافق قرنطینه سازی شهرها نیستیم

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید نمکی با اشاره به برگزاری ستاد کشوری کنترل کروناویروس با دستور رئیس جمهور، گفت: این سومین جلسه ای بود که با حضور سایر وزرا و معاون اول رئیس جمهور امروز برگزار گردید.

وی در مورد مباحث مطرح شده در این ستاد کشوری، اعلام نمود: گزارش هایی از میزان بروز بیماری در این جلسه ارائه شد و مباحثی پیرامون تعطیلی مدارس و دانشگاه ها دنبال شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه همچنان کانون آلودگی به ویروس شهر قم است، توضیح داد: با همکاری شورای تامین استان تمهیداتی اندیشیده شده است و امکانات برای مردم استان فراهم است که مردم مجبور به سفر به سایر نقاط نباشند. بنده و همکارانم با شیوه قرنطینه سازی شهرها موافق نیستیم چراکه مردم با هوشمندی خود در منزل می مانند و با رعایت توصیه های بهداشتی ما می توانند در جلوگیری از زنجیره انتقال بیماری نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل در استان قم کمبود ماسک و مواد شوینده بود، اظهار کرد: به دنبال این موضوع مقرر شد تا بسته ای شامل ماسک، شوینده و بروشور در اختیار خانواده ها در استان قم قرار گیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22781

به "قم همچنان کانون کرونا در ایران ، موافق قرنطینه سازی شهرها نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قم همچنان کانون کرونا در ایران ، موافق قرنطینه سازی شهرها نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید