قرارداد شمسایی اندازه سه ملی پوش است، می خواهند مس به حاشیه برود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رقابت دو باشگاه مس سونگون و گیتی پسند در فصل جابجایی لیگ برتر فوتسال علاوه بر بالارفتن هیجان این بخش، انتقاد مسئولان دو باشگاه از همدیگر را در پی داشته است. گیتی پسند مس را به دولتی بودن و ریخت و پاش در جابجایی متهم می نماید و مسی ها هم اعتقاد دارند دست بخش خصوصی برای هزینه کردن بیشتر باز است.

قرارداد شمسایی اندازه سه ملی پوش است، می خواهند مس به حاشیه برود

دم گیتی پسند بابت هزینه در فوتسال گرم!

فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون در این خصوص به خبرنگاران، گفت: فوتسالیست های ایران قرارداد بالایی ندارند و هرچه که می گیرند نوش جانشان. این خیلی خوب است که در فوتسال هزینه می گردد. دم باشگاه گیتی پسند هم گرم که دارد هزینه می نماید. آنها 10 سال است که در سطح بالایی در فوتسال هزینه می نمایند.

بودجه آنها دو برابر مس بود

وی اضافه نمود: از اظهارات اخیر مسئولان و مربیان گیتی پسند تعجب می کنم. گیتی سال گذشته دو برابر مس بودجه داشت. سالی که گیتی پسند برای آخرین بار قهرمان شد، بازیکنان برزیلی داشت. حتی اصغر حسن زاده، مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور هم در این تیم بودند. آن موقع من در تیم دبیری بودم که گیتی پنج برابر ما هزینه نموده بود.

آقای شمسایی! ما که در جریان هستیم

کاپیتان تیم فوتسال مس در واکنش به اظهارات اخیر وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند اظهار کرد: آقای شمسایی! شما خودت در تیم تاسیسات که دولتی بود حضور داشتید و حتی با این تیم پنجم هم شدید. چطور می گویید سال جاری آنچنان هزینه ننموده اید. سال جاری بهتر از سالهای قبل خرج نموده اید. ما که در جریان هستیم.

قرارداد شمسایی اندازه سه ملی پوش است

فخیم تاکید نمود: خود وحید حداقل به اندازه سه ملی پوش قرارداد بسته است. با این حساب مگر می گردد بودجه گیتی پسند کمتر از مس باشد؟ می گویند مس دولتی است؛ بله تیم دولتی برای هزینه کردن محدودیت بیشتری دارد. انصاف هم خوب چیزی است. مدام می گویند مس تیم میلیاردی است؛ من که در این تیم هستم می گویم اینطور نیست.

می خواهند مس را تحت فشار بگذارند

وی اعلام کرد: مس قرارداد همان نفراتی که قبلا داشت را تمدید نموده است و فقط حمید احمدی را به خدمت گرفته. گیتی پسند وحید شمسایی را با چند بازیکن جدید آورده است. قرار است شمسایی یک یا حتی دو دستیار برزیلی هم داشته باشد. می خواهند با این حرفها تیم مس را تحت فشار بگذارند و ما را به حاشیه ببرند.

قدرت بهادری را می خواستیم ولی به گیتی پسند رفت

کاپیتان تیم مس گفت: به عنوان مثال ما قدرت بهادری را می خواستیم ولی ببینید گیتی پسند چقدر به این بازیکن پول داده که حاضر شده است به این تیم برود. یا مثلا علیرضا وفایی سال گذشته در مس بود و حالا حاضر شده با چه قراردادی به گیتی پسند اضافه گردد.

نوش جانتان ولی جوسازی نکنید

فخیم ادامه داد: وحید شمسایی و عراقی زاده (عضو هیات مدیره گیتی پسند) طوری مصاحبه می نمایند که توپ را در زمین مس بیاندازند ولی همه چیز برعکس است. البته بستن این قراردادها و دریافت این پول ها نوش جانشان ولی دیگر جوسازی ننمایند.

یک بازیکن چپ پا می خواهیم

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مس بازیکن دیگری را هم به خدمت می گیرد؟ گفت: همین که مس نفراتش را حفظ نموده، خیلی خوب است. ما یک بازیکن عقب گیر یعنی حمید احمدی که یک استثنا است را به خدمت گرفتیم. درخشانی هم که به تیم اضافه می گردد. فقط می ماند یک بازیکن چپ پا که باید جذب کنیم.

محرومیت یک ساله افضل انصاف نبود

کاپیتان تیم مس درباره سرنوشت علیرضا افضل سرمربی این تیم و محرومیت یک ساله اش اظهار کرد: افضل فصل بعد هم سرمربی است. امیدوارم رای ناعادلانه محرومیت یک ساله اش کاهش یابد. واقعا انصاف نبود افضل یک سال محروم گردد.

واکنش به احتمال تغییر مدیرعامل مس

فخیم در انتها درباره شائبات تغییر مدیرعامل باشگاه مس سونگون هم گفت: به نظرم نجفی در این مدت در تیم مس عالی کار نموده است. او تیم را عالی بسته و ارتباط خوبی با بازیکنان دارد. دوست داریم نجفی بماند و فکر نمی کنم تغییری صورت بگیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37507

به "قرارداد شمسایی اندازه سه ملی پوش است، می خواهند مس به حاشیه برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد شمسایی اندازه سه ملی پوش است، می خواهند مس به حاشیه برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید