قاضی دادگاه متهمان بانک سرمایه: پولشویی در سریال شهرزاد معین می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قاضی دادگاه رسیدگی کننده به اتهامات مسئولان سابق بانک سرمایه، درباره 2 میلیارد تومانی که بابت سریال شهرزاد به احسان دلاویز متهم ردیف دوم این پرونده داده شده، اظهار نظر نموده و تعبیر پولشویی به کار برده است.

قاضی دادگاه متهمان بانک سرمایه: پولشویی در سریال شهرزاد معین می گردد

به گزارش ایرنا، قاضی اسدالله مسعودی مقام امروز در هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 31 نفر از متهمان بانک سرمایه خطاب به وکیل احسان دلاویز متهم ردیف دوم این پرونده گفته است: از بیان بعضی مسائل معذورم ولی می دانیم پول در ساخت فیلم شهرزاد بابت چه چیزی گرفته شده و در آینده معین می شود.

او در شرح بیشتر گفت: در هر جلسه می گوییم صداقت را رعایت کنید ولی شما طفره می روید و من صداقتی از شما ندیدم ولی میدانم پول هایی را که گفتید بابت چیست و کجا رفته و پولشویی پول ها سر از کجا در آورده است و در آینده معین می شود.

رئیس شعبه سوم ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان مالی افزود: آن چیزی که بیان می کنید ظاهر موضوع است ولی باطن آن به مسائل دیگر برمی شود. شما طوری وانمود نکنید که اطلاع ندارید. (محمدهادی) رضوی دیروز مطالبی را در دادگاه بیان نمود ولی نمی خواهد بعضی دیگر از مطالب را بیان کند.

فخرالدین جعفرزاده وکیل احسان دلاویز گفت: ما از این مطالب بی اطلاعیم. آنچه من اطلاع دارم 11 فقره چک است که توسط خانم زهرا شریف کاظمی به مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون تومان صادر شده که این چک ها در وجه آقای قادری بوده است. البته بهتر بود این چک ها ردیابی می شد تا ببینید چه کسی آنها را وصول نموده است.

این وکیل دادگستری اضافه نمود: نماینده دادستان گفته بود که این چک ها 13 دست چرخیده و به یک شرکت داده شده است. وقتی مواردی برای شما ابهام دارد، چرا خودتان برطرف ابهام نکردید؟

جعفرزاده اضافه نمود: رضوی در جای دیگر گفته دو فقره چک از بانک مسکن داده ایم. در جلسه چهارم رضوی درباره دلاویز گفته که نمی داند قادری چه کاره است. در واقع بخشی از اظهارات علیه دلاویز به سخنان رضوی و بخش دیگر به اظهارات سایر متهمان برمی شود. این مبلغ برای تبلیغات در سریال شاهگوش بوده و قرار بوده درصدی از آن مبلغ را دلاویز دریافت کند. البته اظهارات خانم شریف کاظمی با اظهارات سایر متهمان و حتی خودش تناقض دارد.

9410

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: آی سینما
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8829

به "قاضی دادگاه متهمان بانک سرمایه: پولشویی در سریال شهرزاد معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی دادگاه متهمان بانک سرمایه: پولشویی در سریال شهرزاد معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید