فوتبال دنیا، چرچسوف: از فوتبالیست بی تفاوت خوشم نمی آید، ارتباط با پوتین الهام بخش بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه فوتبالیستی را که در تمرینات بی تفاوت باشد، دوست ندارد.

فوتبال دنیا، چرچسوف: از فوتبالیست بی تفاوت خوشم نمی آید، ارتباط با پوتین الهام بخش بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت نشریه فوربس روسیه، الکساندر چرچسوف درباره خصوصیاتی که یک بازیکن در تیم ملی فوتبال روسیه باید داشته باشد، گفت: یک فوتبالیست باید همیشه در زمین یا بیرون از آن یک فوتبالیست باشد. برای نمونه ما در طول دوره جام جهانی 2018 حتی یک بار هم تأخیر در تمرین ها و پروتکل های تعریف گردیده برای رقابت ها را نداشتیم. این مسئله نشان دهنده تمرکز داخلی و انگیزه بازیکنان است که براساس آنها توانستند نمایش خوبی در جام جهانی 2018 ارائه نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در واکنش به این پرسش که از چه چیزی هنگام همکاری با بازیکنان خوشش نمی آید، گفت: از بی تفاوتی در زمین بازی یا تمرین خوشم نمی آید و بازیکنان این مسئله را به خوبی می دانند. همواره می خواهم بازیکن پس از هر تمرین با خستگی زمین را ترک کند. این چیز خوشحال نماینده و تأثیرگذاری است. زمانی که بازیکنی خسته است یعنی توان صددرصدی خود را به نمایش گذاشته و در ادامه می توانیم بگوییم در مسیر خوبی قرار داریم.

چرچسوف درباره حمایت های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه از تیم ملی کشورش به عنوان یک طرفدار در طول جام جهانی 2018 هم اعلام کرد: او قدرت مضاعفی به ما می دهد. در طول جام جهانی 2018 چندین بار با رئیس جمهوری روسیه تلفنی ارتباط داشتیم. زمانی که احساس علاقه مندی رئیس دولت را مشاهده می کنید و به شما پیغام می دهد آن را الهام بخش می دانید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 709

به "فوتبال دنیا، چرچسوف: از فوتبالیست بی تفاوت خوشم نمی آید، ارتباط با پوتین الهام بخش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، چرچسوف: از فوتبالیست بی تفاوت خوشم نمی آید، ارتباط با پوتین الهام بخش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید