شورای عالی فضای مجازی و سازمان نصر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شورای عالی فضای مجازی و سازمان نظام صنفی رایانه ای با هدف تقویت ارتباط با بخش خصوصی، ایجاد هم افزایی و ارتباط ثمربخش و آگاهی از مسائل و چالش های بخش خصوصی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شورای عالی فضای مجازی و سازمان نصر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرنگار ، بعدازظهر امروز و در سالن نشست خبری نمایشگاه بین المللی الکامپ 2019، با حضور سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای و همچنین اهالی رسانه، تفاهم نامه همکاری میان این دو نهاد منعقد شد.

دولت باید در مورد استخراج بیت کوین تصمیم بگیرد

لازم به ذکر است، این تفاهم نامه در راستای تقویت ارتباط با بخش خصوصی، ایجاد هم افزایی و ارتباط ثمربخش و همچنین آگاهی از مسائل و چالش های بخش خصوصی و اهتمام به حل این مسائل با راهکارهای ارائه شده توسط فعالان حوزه کسب و کارهای فضای مجازی و با توجه به وظایف مرکز ملی فضای مجازی در جهت فراهم کردن زمینه تسهیل فعالیت های مالی حوزه فضای مجازی، به منظور استفاده از ظرفیت های سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در جهت یاری به تحقق اهداف و برنامه های این دو نهاد، به امضاء رسید.

شایان ذکر است؛ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تا تاریخ سی ام تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای مخاطبان خواهد بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10191

به "شورای عالی فضای مجازی و سازمان نصر تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای عالی فضای مجازی و سازمان نصر تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید