شفر: قیمت گوشت در آلمان بیش از 2 سنت بالا نمی رود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وینفرد شفر در صحبت هایی متفاوت از وضعیت رانندگی در تهران گله نموده است. سرمربی استقلال درباره قیمت گوشت که این روزها سربه فلک می زند هم حرف هایی به زبان آورده.

شفر: قیمت گوشت در آلمان بیش از 2 سنت بالا نمی رود

وینفرد شفر ازوضعیت رانندگی درتهران به شدت شگفت زده است. سرمربی استقلال که با دیسیپلین آلمانی ها رشد نموده درباره رانندگی تهرانی ها حرف هایی دارد که بسیارقابل تامل است. شفرمی گوید: من در کشورهای زیادی بوده ام ولی انصافاً اتفاقاتی در تهران رخ می دهد که هرگز در هیچ کجای جهان آن را ندیده ام. مثلاً در خیابان های یک طرفه ماشین یا موتورسیکلت مستقیم به سمت خودروی ما می آید واقعاً تعجب می کنم که مگر آن خیابان تابلو ندارد؟ یکبار در یکی از اتوبان های پرتردد دیدم که یک خودرو متوقف شد، جهت را برعکس دور زد و در یک لاین دیگر به جهتش ادامه داد اگر این کار در آلمان اتفاق بیفتد حداقل یک سال باید به زندان بروید چون این کار هم برای آن راننده و هم برای بقیه خودروها و رانندگان خطرناک است. خیلی مواقع دیده ام یک پدر فرزند 2 یا 3 ساله اش را پشت فرمان می گذارد و رانندگی می نماید، من اصلاً این را درک نمی کنم یا مثلاً یک کودک روی پای مادرش در جایگاه جلو نشسته است و با یک ترمز ساده آن بچه به بیرون پرت می گردد. اگر شما پدر یا مادر هستید و فرزندتان را دوست دارید نباید این کار را انجام بدهید. من خواهش می کنم این موضوعات را در تلویزیون هم اعلام کنید که بچه ها باید در ماشین یک جایگاه جداگانه داشته باشند.

سرمربی استقلال درصحبت هایی متفاوت به قیمت گوشت درایران هم واکنش نشان داده است: در آلمان قیمت یورو خیلی کم بالا و پایین می رود و همواره قیمت ها ثابت است ما مسئله ای از این بابت نداریم. درآلمان شاید قیمت گوشت شاید 2 یا 3 سنت تغییر داشته باشد بیشتر از این اصلاً اتفاق نیفتاده است. سرمربی استقلال اعتقاد دارد که بازیکنانش بدون تعطیلی و وقفه باید به تمرین بپردازند: وقتی بازی ها ادامه دارد نمی توانم به بازیکنم بگویم یک هفته برود استراحت کند. این فقط مختص اینجا نیست و ممکن است در انگلستان هم چنین شرایطی اتفاق بیفتد. حتی در انگلیس شاید در روز عید هم بازی بگذارند و این برای همه فوتبال جهان یکسان است. این شغل من و بازیکنان است و در قبالش باشگاه هم حقوق و پاداش بازیکنان را پرداخت می نماید.

شفردرباره تجربه زندگی درتهران هم حرف هایی دارد: من آدم سیاسی نیستم ولی دوست دارم شرایط مالی و مسائل متوقف گردد. شما کشور زیبایی دارید، شمال، جنوب، شرق و غرب همه زیبا هستند. وقتی به کشورم برگشتم در مصاحبه هایم اعلام کردم تا زمانی که در جایی زندگی نکردید حرف منفی در خصوص آنجا نزنید من الان در ایران زندگی می کنم و می دانم شما چه کشور خوبی دارید. می دانم دشمنان پشت سر شما هستند همانطور که ممکن است در فوتبال دشمنان پشت سرتان باشند. می دانم که عشق در چشم طرفداران فوتبال وجود دارد و می بینم که فوتبال یکی از عوامل خوشحالی مردم است. امیدوارم همه بدانند که ایران کشور خوبی است و باید اشاره کنم دوستان زیادی در آلمان دارم که می خواهند به ایران بیایند و اینجا را ببینند خیلی از آنها هم آمدند و رفتند و بعدها به من گفتند حرف های منفی که در خصوص ایران زده می گردد را نمی توانیم باور کنیم چون به آنجا آمدیم و رفتیم و هیچ چیزی ندیدیم. فقط دوست دارم بگویم آرزویم خوشحالی مردم ایران است.

10-270

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5284

به "شفر: قیمت گوشت در آلمان بیش از 2 سنت بالا نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: قیمت گوشت در آلمان بیش از 2 سنت بالا نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید