سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: تجربه بیشتر ما باعث برد شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان معتقد است تجربه بیشتر بازیکنانش باعث پیروزی تیمش مقابل تیم نیروی زمینی تهران شده است.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: تجربه بیشتر ما باعث برد شد

به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان توانست در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر مقابل میزبانش نیروی زمینی ارتش با نتیجه 54-74 به رجحان رسید که حماد سامری سرمربی نفتی ها دردایان بازی و در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد به تیم خوب نیروی زمینی برای بازی امروزشان تبریک بگویم. مسلما هرجا که استاد خوبم ایزدپناه حضور دارد، قطعا بسکتبالش پیشرفت می نماید. از این جوانان نیروی زمینی در ادامه بیشتر خواهید شنید. تجربه بیشتر ما در کوارتر پایانی موجب برد ما شد. در کوارتر سوم توپ های ما وارد سبد نشد اما در کوارتر چهارم بازی بهتری به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه برنده شدیم.

او درباره سفر بیژن نامدار زنگنه به استان خوزستان اظهار کرد: موضوع، نگاه وزارت نفت به ورزش است. قرار بود امروز فرماندار محترم آبادان جلسه ای با موضوع این موضوع با وزیر محترم نفت داشته باشد. به هرحال مقوله شهرنشینی در جایی مثل آبادان مسائل زیادی هم در پی دارد که وزارت نفت دست کم در ورزش که تنها دلخوشی مردم و جوانان آبادان است می تواند گوشه ای از آن را جبران کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17722

به "سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: تجربه بیشتر ما باعث برد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: تجربه بیشتر ما باعث برد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید