ساعت هوشمند و جدید ایسوس با قابلیت ECG در راه است ، ردیابی همزمان استرس و فشار خون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت ایسوس امروز خبر ورود جهانی ROG Phone II را در نمایشگاه IFA 2019 گفت ، اما ورود تلفن جدید تنها چیزی نبود که امروز این شرکت از آن پرده برداشت. بر اساس گزارش های رسیده از این شرکت تایوانی قرار است به زودی شاهد رونمایی از ساعت هوشمند و جذاب این شرکت نیز باشیم. ساعتی که قابلیت هایی ویژه خواهد داشت.

ساعت هوشمند و جدید ایسوس با قابلیت ECG در راه است ، ردیابی همزمان استرس و فشار خون

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،این سازنده تایوانی ساعت هوشمندی به نام Vivowatch SP را با قابلیت ECG معرفی نموده است که فشار خون و سطح استرس شما را ردیابی می نماید.

این ساعت مجهز به GPS و ارتفاع سنج برای اطلاعات دقیق تر ورزشی ، به ویژه هنگامی که در مناطقی با پوشش ضعیف قرار دارید، است. این ابزار همچنین با Asus HealthAI همراه است که شما را بر اساس آمار و عاداتتان هدایت می نماید. از آنجا که Vivowatch SP با هدف سرویس دهی به افراد علاقه مند به ورزشهای مختلف طراحی شده است تا عمق 50 متری ضد آب است.

صفحه سرامیکی این ساعت امکان لک شدن و کثیفی صفحه ساعت را کاهش می دهد و این شرکت وعده 14 روز کار کردن ساعت بدون توقف را ارائه داده است، البته مشروط بر آن که بعضی ویژگی های آن خاموش باشند تا بالاترین عملکرد برای باتری ایجاد گردد. هنوز اطلاعاتی دقیق از قیمت و زمان ورود این محصول به بازار تعیین نشده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12809

به "ساعت هوشمند و جدید ایسوس با قابلیت ECG در راه است ، ردیابی همزمان استرس و فشار خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند و جدید ایسوس با قابلیت ECG در راه است ، ردیابی همزمان استرس و فشار خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید