ریلمی X3 سوپرزوم با دوربین چهارگانه پریسکوپی و قیمت 550 دلار معرفی گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ریلمی روز گذشته از یک تلفن هوشمند پیشرفته معرفی کرد و برای نخستین بار پیش از عرضه به بازار هند، آن را در اختیار کاربران اروپایی قرار خواهد داد. این گوشی که ریلمی X3 سوپر زوم نام دارد ابتدا به بازارهای اسپانیا و انگلستان عرضه می گردد.

ریلمی X3 سوپرزوم با دوربین چهارگانه پریسکوپی و قیمت 550 دلار معرفی گردید

همانطور که از نام ریلمی X3 سوپرزوم می توان حدس زد، اصلی ترین مشخصه این گوشی لنز زوم پریسکوپی اش است؛ قابلیتی که تا به امروز صرفا روی پرچمدارانی نظیر اوپو فایند X2 پرو یا گلکسی اس 20 اولترا شاهدش بوده ایم. این لنز با یک حسگر 8 مگاپیکسلی همراه شده و قابلیت عظیمنمایی 5 برابری را به وسیله دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اش ارائه می دهد؛ دوربین چهارگانه اصلی در بخش پشتی بدنه ریلمی X3 سوپرزوم همچنین دربرگیرنده یک حسگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد.

تازه ترین محصول ریلمی به یک نمایشگر 6.6 اینچی با رزلوشن 1080p و نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است که یک بریدگی نیز در بخش بالایی آن دیده می گردد و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و حسگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید همراهش را در خود جای داده است. این گوشی یک پنل LCD دارد نه OLED که به خوبی علت حاشیه نسبتا عظیم در بخش پایینی اش را شرح می دهد. شرکت سازنده به رسم این روزها یک حسگر تشخیص اثر انگشت را هم برای این گوشی در نظر گرفته که البته به خاطر LCD بودن نمایشگر درون دکمه پاور دستگاه در بخش جانبی بدنه تعبیه شده است.

توان پردازشی این گوشی از چیپست اسنپدراگون +855 تامین می گردد که آخرین چیپ پرچمدار کوالکام پیش از عرضه تراشه های بهره مند از مودم 5G محسوب می گردد. باتری این گوشی 4200 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با توان 30 وات و به وسیله پورت USB-C شارژ می گردد. اسپیکرها و بازخوردهای لرزشی این تلفن هوشمند هم بسیار خوب عمل می نمایند و آنطور که ریلمی مدعی شده سه لایه ضد آب در شاسی ریلمی X3 سوپرزوم به کار رفته است تا مقاومت آن در برابر آب بالا رود (هرچند که حرفی از استاندارد IP در فهرست مشخصات این گوشی به میان نیامده است).

ریلمی X3 سوپرزوم روی هم رفته ترکیبی غیرعادی از امکانات مفید یک پرچمدار و طراحی گوشی های غیرپرچمدار است. اگر حاشیه پایین نمایشگر و پشتیبانی از 5G برایتان اهمیت دارد بهتر است به فکر موبایل دیگری باشید. با این حال +855 باز هم چیپست قدرتمندی محسوب می گردد و 120 هرتز حتی برای نمایشگرهای LCD یک نقطه قوت است. نکته دیگر آنکه سوپرزوم ریلمی ارزان ترین گوشی بازار همراه با لنز تله فوتو پریسکوپی است.

ریلمی X3 سوپرزوم در اروپا صرفا در قالب یک مدل با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رفت و قیمتی برابر با 550 دلار خواهد داشت و در انگلستان با قیمت 575 دلار به فروش می رود. این گوشی فعلا در دو رنگ سفید و آبی فراوری شده فروش آن از حدود یک هفته دیگر شروع می گردد.

منبع : دیجیاتو

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: آی تابناک
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32734

به "ریلمی X3 سوپرزوم با دوربین چهارگانه پریسکوپی و قیمت 550 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی X3 سوپرزوم با دوربین چهارگانه پریسکوپی و قیمت 550 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید